Γιατί η Καλλιμάνης μπαίνει στο σούσι με επένδυση άνω των 2,5 εκατ. ευρώ

Γιατί η Καλλιμάνης μπαίνει στο σούσι με επένδυση άνω των 2,5 εκατ. ευρώ


Στη συνεχώς ανοδική αγορά των έτοιμων γευμάτων θέλει να αναπτύξει τη στρατηγική της για την επόμενη ημέρα η εταιρεία Καλλιμάνης και για το λόγο αυτό λάνσαρε σειρά sushi έτοιμου για κατανάλωση, μετά από ειδική επένδυση άνω των 2,5 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται για την είσοδο σε μια κατηγορία που τα τελευταία χρόνια ανεβαίνει συνεχώς, καθώς μειώνεται σταδιακά η μερίδα του κοινού που μαγειρεύει στο σπίτι, ενώ αυξάνεται το ποσοστό αυτών που επιθυμούν να τρώνε υγιεινά και φαγητό με επιρροές από το εξωτερικό.

Η επωνυμία είναι η Sushida και η συσκευασία περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα για on the go χρήση: chopsticks, wasabi και σάλτσα σόγιας, απλοποιώντας το φαγητό σε κάθε ώρα της ημέρας.

Για να γνωρίσει το κοινό αυτή τη νέα γευστική εμπειρία, η εταιρεία λανσάρει την καμπάνια “Sushida – Γεύσεις που σε ταξιδεύουν”.

Η δημιουργία των προϊόντων Sushida συνοδεύεται από μια επένδυση άνω των 2,5 εκατ. ευρώ για τη νέα παραγωγική μονάδα της εταιρείας στο Αίγιο, δυναμικότητας έως 15 εκατομμυρίων πακέτων sushi ετησίως.

Κατά την εταιρεία, μέσω αυτής της επένδυσης, ενισχύεται η γκάμα προϊόντων Καλλιμάνης με καινοτόμες προτάσεις, εδραιώνοντας τη θέση της στις διεθνείς αγορές και ακολουθώντας τη ραγδαία αναπτυσσόμενη τάση των έτοιμων προτάσεων φαγητού.

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων