Ημέση αξία παραγγελίας συνέχισε ανοδικά, φτάνοντας τα 104 ευρώ, έναντι 94 ευρώ πέρυσι.
Σημαντική αύξηση κατέγραψε το Skroutz κατά την εβδομάδα του Black Friday, σύμφωνα με το Black Friday 2025 Report που δημοσίευσε η πλατφόρμα. Οι παραγγελίες στην Ελλάδα αυξήθηκαν κατά 25% σε σχέση με το 2024, ενώ στην Κύπρο η άνοδος έφτασε το εντυπωσιακό 85%. Παράλληλα, η μέση αξία παραγγελίας συνέχισε ανοδικά, φτάνοντας τα 104 ευρώ, έναντι 94 ευρώ πέρυσι, ενώ για την Κύπρο η μέση αξία διαμορφώθηκε στα 148 ευρώ. Η αύξηση 11% στη μέση δαπάνη δείχνει ότι οι καταναλωτές αξιοποίησαν έντονα τις προσφορές της περιόδου.
Η ενισχυμένη κινητικότητα αποτυπώθηκε και στον τζίρο της πλατφόρμας, ο οποίος αυξήθηκε κατά 37% στην Ελλάδα και κατά 97% στην Κύπρο, επιβεβαιώνοντας τη συνεχή ενδυνάμωση του ηλεκτρονικού εμπορίου και την εμπιστοσύνη των χρηστών στις υπηρεσίες του Skroutz. Ιδιαίτερα υψηλές επιδόσεις σημείωσε το δίκτυο Skroutz Point, καθώς το 48% των παραγγελιών παραδόθηκαν σε σημεία παραλαβής, ποσοστό αυξημένο κατά 65% σε σχέση με το 2024. Η διευρυμένη κάλυψη με πάνω από 4.000 lockers και 69.000 θυρίδες σε Ελλάδα και Κύπρο συνέβαλε στην ενίσχυση της χρήσης τους. Η υπηρεσία Fulfilled by Skroutz επέδειξε αξιοπιστία 99,5%, ενώ ο μέσος χρόνος παραλαβής από την αποθήκη μειώθηκε στις 1,5 ημέρες από 2,5 πέρυσι.
Αξιοσημείωτη ήταν η άνοδος του προγράμματος «Δόσεις για όλους», που σημείωσε αύξηση 109% στις Black Friday αγορές. Αντίθετα, η αντικαταβολή υποχώρησε κατά 13%, επιβεβαιώνοντας τη μετατόπιση των καταναλωτών σε πιο ευέλικτους τρόπους πληρωμής.
Ισχυρή ήταν και η συμμετοχή της επαρχίας, με το 42% των παραγγελιών να προέρχονται από περιοχές εκτός Αττικής και Θεσσαλονίκης, ποσοστό αυξημένο κατά 26% από πέρυσι. Παράλληλα, τα καταστήματα της ηπειρωτικής και νησιωτικής Ελλάδας κατέγραψαν άνοδο 32% στις παραγγελίες και 35% στον τζίρο, αντανακλώντας τη διεύρυνση του ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη τη χώρα.
Σε ευρωπαϊκό επίπεδο, παραγγελίες καταγράφηκαν από μια σειρά χωρών, μεταξύ των οποίων η Φινλανδία, η Σουηδία, η Ισπανία, η Πορτογαλία, η Ουγγαρία και η Ρουμανία, επιβεβαιώνοντας τη διεύρυνση της διεθνούς εμβέλειας των συνεργατών του Skroutz.
Αυξημένη κινητικότητα σημειώθηκε και στις on-the-go αγορές μέσω εφαρμογής, οι οποίες κατέγραψαν άνοδο 33% σε σχέση με πέρυσι. Η Cyber Monday έκλεισε την εβδομάδα των προσφορών με αύξηση 41% στον αριθμό των αγορών σε σύγκριση με τις υπόλοιπες Δευτέρες από την 1η Σεπτεμβρίου και τζίρο αυξημένο κατά 75%.
Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των καταναλωτών για ακόμη μία χρονιά βρέθηκαν οι κατηγορίες «Σπίτι & Κήπος», «Τεχνολογία» και «Μόδα». Η πρώτη κατέκτησε την κορυφή σε αριθμό marketplace παραγγελιών με ποσοστό 26,07%, ενώ η «Τεχνολογία» διατήρησε την πρώτη θέση στον παραγόμενο τζίρο, με τις κατηγορίες «Σπίτι-Κήπος» και «Μόδα» να ακολουθούν.
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.




