Οι ΗΠΑ ανακοινώνουν επανέναρξη της παραγωγής βομβαρδιστικών B-2 – Trump: Είναι τρομερά, οι Ιρανοί τα είδαν την επόμενη ημέρα

A B-21 Raider conducts flight tests, which includes ground testing, taxiing, and flying operations, at Edwards Air Force Base, California, where it continues to make progress toward becoming the backbone of the U.S. Air Force bomber fleet. The B-21 will possess the range, access, and payload to penetrate the most highly-contested threat environments and hold any target around the globe at risk. The B-21 program is on track to deliver aircraft in the mid-2020s to Ellsworth Air Force Base, South Dakota, which will be the first B-21 main operating base and location for the B-21 formal training unit. (Courtesy photo)


Το B-21 Raider έχει άνοιγμα φτερών 40 μέτρα και μέγιστο βάρος απογείωσης 82 τόνους

Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Donald Trump ανακοίνωσε την επανέναρξη της παραγωγής ελαφρώς βελτιωμένων βομβαρδιστικών stealth B-2 Spirit.
Αλλά δεν θα είναι τόσο εύκολο.
Ο Trump έκανε τις δηλώσεις αυτές κατά τη διάρκεια ομιλίας του στο ισραηλινό κοινοβούλιο, αναφερόμενος στην επίθεση του Ιουνίου σε ιρανικές πυρηνικές εγκαταστάσεις. «Δεν είχα ιδέα ότι μπορούσαν να κάνουν αυτό που έκαναν.
Ειλικρινά, μόλις παραγγείλαμε άλλα 28.
Ελαφρώς, ελαφρώς τροποποιημένη έκδοση.
Παραγγείλαμε ένα σωρό από αυτά», δήλωσε ο πρόεδρος των ΗΠΑ.
Σύμφωνα με το Military Watch, ωστόσο, είναι εξαιρετικά απίθανο να ξαναρχίσει η παραγωγή του B-2.
Είναι το πιο ακριβό μαχητικό αεροσκάφος στην ιστορία.
Κάθε μονάδα κοστίζει έως και 2 δισεκατομμύρια δολάρια. Επιπλέον, είναι πολύ ευαίσθητο στο χειρισμό και η συντήρησή του είναι επίσης πολύ ακριβή.
Ως εκ τούτου, τα αρχικά σχεδιασμένα 132 B-2 μειώθηκαν σε μόλις 20 αεροσκάφη παραγωγής, τα οποία παραδόθηκαν μεταξύ 1997 και 2000.

Η επαναφορά της γραμμής παραγωγής μετά από ένα τέταρτο του αιώνα δεν αξίζει τον κόπο για την Northrop Grumman για 28 επιπλέον αεροσκάφη.
Επιπλέον, η τεχνολογία stealth και τα ραντάρ για την ανίχνευσή του έχουν εξελιχθεί σημαντικά από τότε, καθιστώντας το B-2 ξεπερασμένο.
Η Northrop Grumman εργάζεται σκληρά πάνω σε έναν διάδοχο του B-21 Raider, το οποίο βρίσκεται σε δοκιμές πτήσης από τον Νοέμβριο του 2023.
Το B-21 είναι μικρότερο από τον προκάτοχό του, μπορεί να μεταφέρει μικρότερο φορτίο βομβών και πιθανώς έχει μικρότερη εμβέλεια.
Το B-2 Spirit έχει άνοιγμα φτερών 52 μέτρα, μέγιστο βάρος απογείωσης 170 τόνους και εμβέλεια 11.000 χλμ.
Το B-2 μεταφέρει κανονικά 18 τόνους βομβών, αλλά έχει καταφέρει να μεταφέρει 27 τόνους βομβών κατά τη διάρκεια μιας αποστολής.
Το B-21 Raider έχει άνοιγμα φτερών 40 μέτρα και μέγιστο βάρος απογείωσης 82 τόνους.
Η χωρητικότητα φορτίου βόμβας είναι 9 τόνοι.
Ωστόσο, το τεράστιο πλεονέκτημά του είναι οι εντελώς νέες τεχνολογίες stealth που χρησιμοποιούνται στη διαμόρφωση της ατράκτου και στα υλικά της επιφάνειας.
Και το μεγαλύτερο πλεονέκτημα είναι η τιμή, η οποία είναι «μόνο» 700 εκατομμύρια δολάρια.
Λαμβάνοντας υπόψη τον πληθωρισμό σε διάστημα 25 ετών, η τιμή είναι 70% χαμηλότερη από του B-2.
Ως εκ τούτου, αναμένεται ότι η Πολεμική Αεροπορία των ΗΠΑ θα έχει τουλάχιστον 100 B-21 και, μετά την εισαγωγή τους σε υπηρεσία, τα B-2 θα αποσυρθούν, κάτι που θα μπορούσε να συμβεί ήδη από τα τέλη της δεκαετίας του 1930.
Η μόνη πιθανότητα επανέναρξης της παραγωγής τους θα ήταν μια πιθανή σημαντική καθυστέρηση στο πρόγραμμα B-21.
Ωστόσο, οι ΗΠΑ κάνουν ό,τι μπορούν για να επιταχύνουν την εισαγωγή του σε υπηρεσία.

www.bankingnews.gr



Source link

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων