ΑΑΔΕ: Υπογράφτηκε η σύμβαση για το νέο Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων

Διαθέσιμη η εφαρμογή myAADEapp και για επιχειρήσεις – νομικά πρόσωπα


Η υπογραφή της σύμβασης για τη δημιουργία του νέου Κέντρου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) αναβαθμίζει ακόμη περισσότερο την εξυπηρέτηση επιχειρήσεων και πολιτών.

Το έργο, προϋπολογισμού 26.860.800 ευρώ, χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» και αποτελεί ένα ακόμη σημαντικό βήμα στην ψηφιακή μετάβαση της ΑΑΔΕ.

Αξιοποιώντας προηγμένες τεχνολογικές υποδομές, το νέο ΚΕΦ θέτει στο επίκεντρο τις ανάγκες των φορολογουμένων και προσφέρει:

  • Ενιαίο Πολυκαναλικό Σύστημα Εξυπηρέτησης (Omni Channel): Ένα σύγχρονο Contact Center που ενοποιεί και διαχειρίζεται αποτελεσματικά όλα τα αιτήματα των πολιτών, ανεξάρτητα από το κανάλι επικοινωνίας που επιλέγουν – τηλεφωνικό, ψηφιακό ή φυσικό.
  • Ψηφιακό Βοηθό και Αυτοματοποίηση Διαδικασιών: Αξιοποίηση τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης και αυτοματοποίηση κρίσιμων επιχειρησιακών λειτουργιών για την παροχή άμεσης, γρήγορης και προσωποποιημένης εξυπηρέτησης.

Το νέο ΚΕΦ υλοποιείται από την Ένωση Εταιρειών «CHOOSE – COSMOTE E-VALUE – EY» και αναμένεται να τεθεί σε παραγωγική λειτουργία εντός του επόμενου τριμήνου.

Κατά την υπογραφή της σύμβασης, ο Διοικητής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής, τόνισε: «Εισάγουμε μια νέα εποχή διαδραστικότητας και αμεσότητας στην εξυπηρέτηση πολιτών και επιχειρήσεων. Επενδύουμε σε σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία για να προσφέρουμε άμεση, φιλική και εξατομικευμένη επικοινωνία. Επιβεβαιώνουμε τη σταθερή μας δέσμευση για διαρκή αναβάθμιση των υπηρεσιών μας, πάντα με επίκεντρο τον φορολογούμενο».

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων