Από τον Πειραιά ξεκίνησε η αποξήλωση του δικτύου των τρόλεϊ – Financial Report
Από την Ακτή Μιαούλη στον Πειραιά ξεκινά σήμερα, Κυριακή 7 Δεκεμβρίου, η απομάκρυνση των πρώτων καλωδίων του δικτύου τρόλεϊ, στο πλαίσιο του συνολικού σχεδίου «λίφτινγκ» των αστικών συγκοινωνιών στην Αττική. Το έργο θα διαρκέσει 18 μήνες και περιλαμβάνει την αποξήλωση και αντικατάσταση μεγάλου μέρους του εναέριου δικτύου, συνολικής σημερινής έκτασης 143 χιλιομέτρων.
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, περίπου 99 χιλιόμετρα καλωδίων δηλαδή σχεδόν το 70% του δικτύου θα ξηλωθούν, ενώ μετά την ολοκλήρωση των εργασιών θα παραμείνουν σε λειτουργία γύρω στα 44 χιλιόμετρα. Τα καλώδια θα διατηρηθούν μόνο σε μεγάλους, ευθύγραμμους άξονες, όπως οι λεωφόροι Κηφισίας, Βασιλίσσης Σοφίας, Συγγρού, Πειραιώς, Πατησίων, Αχαρνών, η Πέτρου Ράλλη και τμήματα της Εθνικής Αντιστάσεως στο Χαλάνδρι, όπου θα συγκεντρωθούν οι γραμμές τρόλεϊ που θα συνεχίσουν να λειτουργούν.
Δεν καταργούνται τα δρομολόγια
Στις περιοχές όπου το εναέριο δίκτυο αποξηλώνεται, τα δρομολόγια δεν καταργούνται. Η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού θα γίνεται από ηλεκτρικά λεωφορεία, τα οποία θα αντικαταστήσουν ισάριθμα τρόλεϊ, με τις ίδιες γραμμές και συχνότητες, όπως διαβεβαιώνει το υπουργείο. Δεν προβλέπεται να αφαιρεθούν οχήματα από άλλες λεωφορειακές γραμμές για να καλυφθεί η μετάβαση, αλλά να αξιοποιηθεί ο νέος στόλος ηλεκτρικών λεωφορείων που ήδη έχει αρχίσει να εντάσσεται στο δίκτυο.
Η αποξήλωση του δικτύου σηματοδοτεί το τέλος μιας εποχής για τα τρόλεϊ, που επί περίπου 76 χρόνια αποτελούσαν χαρακτηριστικό στοιχείο του αστικού τοπίου της Αθήνας και του Πειραιά. Στο πλαίσιο του ευρύτερου προγράμματος ανανέωσης στόλου, ο σταδιακός «αποστρατευτισμός» των τρόλεϊ συνοδεύεται από την προμήθεια και λειτουργία εκατοντάδων νέων ηλεκτρικών λεωφορείων, ήδη περισσότερα από 250 ηλεκτρικά οχήματα έχουν τεθεί σε κυκλοφορία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη με στόχο ένα πιο σύγχρονο, ευέλικτο και λιγότερο ενεργοβόρο σύστημα μετακινήσεων.
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.




