«ΔΕΗ Quiet Hour»: Εξαιρετική πρωτοβουλία για την εξυπηρέτηση νευροδιαφορετικών ατόμων στα καταστήματα – Financial Report

«ΔΕΗ Quiet Hour»: Εξαιρετική πρωτοβουλία για την εξυπηρέτηση νευροδιαφορετικών ατόμων στα καταστήματα - Financial Report


Μια νέα υπηρεσία, την «Quiet Hour» εισάγει η ΔΕΗ στα καταστήματα του δικτύου της, δημιουργώντας ένα πιο φιλικό και ήρεμο περιβάλλον για νευροδιαφορετικά άτομα και τους συνοδούς τους. Η πρωτοβουλία εφαρμόζεται ήδη σε 24 καταστήματα, σε συνεργασία με τον οργανισμό TheHappyAct, με στόχο την περαιτέρω επέκταση μέσα στο 2026.

Τι είναι η «Quiet Hour»
Κάθε μέρα, καθώς και τα Σάββατα, από τις 14:00 έως τις 15:00, τα καταστήματα της ΔΕΗ προσαρμόζουν τη λειτουργία τους, μειώνοντας στοχευμένα τα αισθητηριακά ερεθίσματα. Κατά τη διάρκεια της Quiet Hour: χαμηλώνει ο φωτισμός, όπου αυτό είναι τεχνικά εφικτό, απενεργοποιούνται μουσική, οθόνες και άλλες ηχητικές πηγές, περιορίζονται οι θόρυβοι από συσκευές και συστήματα αναμονής, αφαιρούνται αρωματικοί ή άλλοι οσφρητικοί παράγοντες από τον χώρο.

Παράλληλα, προσαρμόζεται και η ροή εξυπηρέτησης, ώστε το περιβάλλον να παραμένει πιο σταθερό και ήρεμο για όσους δυσκολεύονται με την έντονη αισθητηριακή διέγερση.

Η εφαρμογή Quiet Hour ξεκίνησε από το κατάστημα της ΔΕΗ στην Καλλιθέα, όπου δημιουργήθηκε και ο πρώτος «Quiet Corner», και σταδιακά επεκτάθηκε σε 24 σημεία του δικτύου.

Στο κατάστημα της Καλλιθέας λειτουργεί ήδη ο πρώτος Quiet Corner χώρος στην Ελλάδα, μια νέα πρωτοβουλία της ΔΕΗ, σχεδιασμένη με βάση τις ανάγκες νευροδιαφορετικών ατόμων αλλά και όσων ενδέχεται να βιώσουν στιγμές έντονου στρες.

Ο Quiet Corner είναι ένας ειδικά διαμορφωμένος χώρος ηρεμίας, όπου κάθε επισκέπτης είτε είναι πελάτης είτε απλώς βρίσκεται στην περιοχή, μπορεί να απομονωθεί προσωρινά από τα ερεθίσματα του περιβάλλοντος, να ηρεμήσει και να συνεχίσει την ημέρα του με μεγαλύτερη ασφάλεια. Ο συγκεκριμένος χώρος δεν συνδέεται με εμπορική εξυπηρέτηση, αλλά λειτουργεί αποκλειστικά ως σημείο υποστήριξης και αποφόρτισης σε περιπτώσεις υπερδιέγερσης ή άγχους.

Αισθητηριακοί Χάρτες για καλύτερη προετοιμασία της επίσκεψης

Για κάθε κατάστημα ΔΕΗ που εντάσσεται στο πρόγραμμα δημιουργείται Αισθητηριακός Χάρτης (Sensory Map), διαθέσιμος online. Οι χάρτες αυτοί παρέχουν πληροφορίες για:

τα επίπεδα φωτισμού,

τον θόρυβο και τα πιο ήσυχα σημεία,

διαδρομές χαμηλής όχλησης,

ζώνες μεγαλύτερης κίνησης.

Με τον τρόπο αυτό, οι επισκέπτες και οι συνοδοί τους μπορούν να προετοιμάζουν την επίσκεψή τους στο κατάστημα με περισσότερη άνεση και αίσθημα ασφάλειας.

Εκπαίδευση προσωπικού και προσβασιμότητα
Κεντρικό στοιχείο της πρωτοβουλίας είναι και η εκπαίδευση του προσωπικού των καταστημάτων από την TheHappyAct, ώστε οι εργαζόμενοι να μπορούν να αναγνωρίζουν τις ανάγκες των νευροδιαφορετικών επισκεπτών και να προσαρμόζουν ανάλογα τον τρόπο επικοινωνίας και εξυπηρέτησης.

Ο Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων της ΔΕΗ, κ. Βασίλης Δημητρόπουλος, τονίζει: «Στη ΔΕΗ, η προσβασιμότητα και ο σεβασμός στη διαφορετικότητα αποτελούν βασικά στοιχεία της πελατοκεντρικής στρατηγικής μας. Ακούμε τις ανάγκες των πελατών μας και διαμορφώνουμε λύσεις που ανταποκρίνονται στις πραγματικές συνθήκες της καθημερινότητάς τους. Μέσα από την υπηρεσία Quiet Hour, τους χώρους ηρεμίας και τα εργαλεία αισθητηριακής πρόσβασης, σε συνεργασία με την TheHappyAct, δημιουργούμε καταστήματα, όπου κάθε επισκέπτης μπορεί να νιώθει άνεση και ασφάλεια».

Η πρωτοβουλία εντάσσεται στη συνολική στρατηγική της ΔΕΗ για πιο ανθρώπινες, προσωποποιημένες υπηρεσίες. Με επίκεντρο την εμπειρία του πελάτη τόσο στα φυσικά καταστήματα όσο και στα ψηφιακά κανάλια, η εταιρεία επιδιώκει να καταστήσει την καθημερινότητα των πελατών της πιο εύκολη, προσβάσιμη και αξιόπιστη για όλους.

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων