Δοκιμάζουμε το ηλεκτρικό πόλης Hyundai Inster 49 kWh, 115 PS
Ο φουτουριστικός του σχεδιασμός, με τα boxy χαρακτηριστικά, τα διογκωμένα φτερά και τα ιδιαίτερα φωτιστικά σώματα, εμπρός και πίσω, το καθιστούν ξεχωριστό. Όχι, απλά διαφορετικό αλλά -με έναν ιδιαίτερο τρόπο- ανώτερο των υπολοίπων
Έκπληξη. Εάν θα έπρεπε να περιγράψει κανείς με μία μόνο λέξη το νέο μικρό ηλεκτρικό της Hyundai, αυτή ενδεχομένως θα ήταν η πλέον ταιριαστή, για την περίσταση.
Ευρισκόμενη ακόμα στην πρώιμη εποχή της, η ηλεκτροκίνηση είναι κοινώς αποδεκτό πως έχει ακόμα δρόμο να διανύσει μέχρι να εδραιωθεί και να ωριμάσει ως τρόπος μετακίνησης.
Κάτι το κόστος κτήσης, κάτι η αυτονομία και ο χρόνος που απαιτεί για τη φόρτιση, δεν έχει ακόμα φτάσει στο σημείο που θα καταστεί συνολικά πιο συμφέρουσα, σε σχέση με τα υγρά καύσιμα.
Και παρότι ήδη έχουν παρουσιαστεί ιδιαίτερα σύγχρονες και ανταγωνιστικές προτάσεις, σε διάφορες κατηγορίες, υπάρχει ένα τελευταίο προπύργιο, αυτό των αυτοκινήτων πόλης, όπου κάνει τα πράγματα πολύ δύσκολα για τα EV, να μπουν στο παιχνίδι
. Ή τουλάχιστον υπήρχε, μέχρι τουλάχιστον τη στιγμή που η Hyundai δέχτηκε να σηκώσει το γάντι, με το Inster. Κοντινές αντιπροσωπείες αυτοκινήτων
Διαθέτοντας συνολικό μήκος 3,82 μέτρα, μιλάμε για ένα μοντέλο που τοποθετείται κάπου ανάμεσα στα i10 και i20. Με τη διαφορά πως αισθητικά δεν θυμίζει σε τίποτα τα συμβατικά αδελφάκια του.
Ο φουτουριστικός του σχεδιασμός, με τα boxy χαρακτηριστικά, τα διογκωμένα φτερά και τα ιδιαίτερα φωτιστικά σώματα, εμπρός και πίσω, το καθιστούν ξεχωριστό. Όχι, απλά διαφορετικό αλλά -με έναν ιδιαίτερο τρόπο- ανώτερο των υπολοίπων.
Και αυτό το τελευταίο, ως αίσθηση, γίνεται πιο αντιληπτό τη στιγμή που θα ανοίξεις την πόρτα και θα βρεθείς πίσω από το τιμόνι. Έχοντας στη διάθεσή μας την πλούσια εξοπλιστικά έκδοση Distinctive, με χαρά διαπιστώνουμε πως το εν λόγω σύνολο διαθέτει πρακτικά οτιδήποτε θα μπορούσε κανείς να ζητήσει.
Εδώ η τεχνολογία δεν έρχεται να μπουκώσει τον οδηγό, όπως ενδεχομένως γίνεται σε άλλα σύγχρονα μοντέλα. Η ωριμότητα στη σχεδίαση και το μελετημένο user experience κάνουν την εμπειρία αρκετά φυσική και ευχάριστη για την καθημερινή χρήση.
Αρχής γενομένης από τις οθόνες, έχουμε έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25” και ένα infotainment αντίστοιχης διαγωνίου, με καλή ευκρίνεια και άμεση απόκριση. Το interface του τελευταίου ακολουθεί τα νεότερα πρότυπα της Hyundai και γενικά χαρακτηρίζεται εύκολο στην πλοήγηση.
Διαθέτει, δε, αρκετό βάθος λειτουργιών, με σύστημα πλοήγησης, σύνδεση Android Auto, Apple CarPlay, over-the-air ενημερώσεις, τηλεματικές υπηρεσίες BlueLink και διάφορα ακόμα καλούδια.
Πιο κάτω, ξεπροβάλλει ένα ξεχωριστό πάνελ με φυσικούς διακόπτες για το σύστημα κλιματισμού, το οποίο μάλιστα παραμετροποιείται και μέσω φωνητικών εντολών.
Αντίστοιχα, πολλές από τις βασικές λειτουργίες μπορεί να τις χειριστεί ο οδηγός από το τιμόνι.
Μεταξύ άλλων τα προφίλ οδήγησης (Eco, Normal, Sport και Snow), τα οποία ρυθμίζονται μέσω ενός εύχρηστου περιστροφικού διακόπτη.
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.