Δοκιμάζουμε το σούπερ υβριδικό Jaecoo 7 SHS Plug-in Hybrid

Δοκιμάζουμε το σούπερ υβριδικό Jaecoo 7 SHS Plug-in Hybrid

Πόσα σύγχρονα αυτοκίνητα γνωρίζετε που δεν είναι diesel αλλά ξεπερνούν για πλάκα τα 1.000 km αυτονομίας με ένα γέμισμα; Στην plug-in hybrid έκδοσή του, το Jaecoo 7 SHS αποδεικνύεται πως προσφέρει πολλά περισσότερα από ένα όμορφο παρουσιαστικό

Την πρώτη φορά που οδηγήσαμε το Jaecoo 7 ήταν κάτι μήνες πριν, όταν καθίσαμε πίσω από το τιμόνι της βασικής έκδοσης του αυτοκινήτου, με το συμβατικό κινητήρα των 1.6 λίτρων. Εάν θέλετε να διαβάσετε τη δοκιμή εκείνη, μπορείτε να τη βρείτε εδώ.
Τώρα πάλι, έχοντας στο χέρι το 7 SHS, δεν είναι υπερβολή να πούμε πως μιλάμε για κάτι άλλο. Ένα αυτοκίνητο που δείχνει μεν το ίδιο εμφανισιακά, στην πράξη όμως απέχει αρκετά, όντας σαφώς πιο ενδιαφέρον.
Μέσα στα σπλάχνα του και κάτω από το καπό, εδράζεται ένα PHEV σύστημα, που αποτελείται από ένα τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων, με turbo και άμεσο ψεκασμό, συνδυασμένο με ένα σύγχρονο ηλεκτρικό μοτέρ μόνιμου μαγνήτη.
Η απόδοση του πρώτου τιμάται στα 143 PS, με το δεύτερο να συνεισφέρει άλλα 203 PS, ενώ ο συνδυασμός αυτών αγγίζει τα 279 PS. Κάθε άλλο παρά λίγα, αν σκεφτεί κανείς πως μιλάμε για ένα προσθιοκίνητο SUV.
Τώρα σε ότι αφορά τις πηγές ενέργειας, από τη μία έχουμε ένα ρεζερβουάρ 60 λίτρων (μεγαλύτερο από αυτά που χρησιμοποιεί η πλειοψηφία των PHEV – εξού και η τεράστια αυτονομία) και από την άλλη μία αντίστοιχα χορταστική μπαταρία, χωρητικότητας 18,3 kWh, η οποία μάλιστα υποστηρίζει και ταχεία φόρτιση DC 40 kW.
Παρά τα κάπου 1.870 κιλά του συνόλου, η λειτουργία και η αλληλεπίδραση των δύο μοτέρ δείχνει ιδιαίτερα αποτελεσματική. Με την μπαταρία γεμάτη εύκολα μπορείς να βγάλεις 80+ km με αμιγώς ηλεκτρική κίνηση. Και μάλιστα όταν αυτή πέσει, διατηρεί ένα μικρό ποσοστό 5-6 km και δεν αδειάζει τελείως, για την περίπτωση που θα χρειαστεί.
Ο οδηγός, από την πλευρά του, έχει τη δυνατότητα να ρυθμίζει την ανάκτηση της ενέργειας σε τρία επίπεδα (χαμηλό, μεσαίο και υψηλό) και να επιλέξει εάν επιθυμεί τη λειτουργία εξοικονόμησης ενέργειας, πάλι σε τρία επίπεδα (αρχικό, smart και αναγκαστικό).
Αντίστοιχα υπάρχουν τρία οδηγικά modes (eco, normal, sport) και άλλες τρεις λειτουργίες ισχύος (HEV, EV και EV+). Σας μπερδέψαμε; Εάν ναι, κρατήστε απλά πως η παραμετροποίηση του τρόπου λειτουργίας όλου του συστήματος είναι αρκετά εκτεταμένη, για όλα τα γούστα και τις ανάγκες(Διαβάστε περισσότερα)



Source link

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων