Εθνική Τράπεζα: Τι απαντά για τον Λογαριασμό Προνομίων

Απαντήσεις στην ανακοίνωση της ΕΚΠΟΙΖΩ για τον Λογαριασμό Προνομίων δίνουν κύκλοι της Εθνικής Τράπεζας.
Οπως αναφέρουν, «η Εθνική Τράπεζα, ενστερνιζόμενη την ευρωπαϊκή, αλλά και εγχώρια, τάση για μετάβαση σε συνδρομητικά πακέτα που αλλάζουν τη φιλοσοφία των επί μέρους χρεώσεων για καθημερινές συναλλαγές και διευρύνοντας τη γκάμα των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πελάτες της, έχει από τον Σεπτέμβριο του 2024 δημιουργήσει τον Λογαριασμό Προνομίων.
Ο Λογαριασμός αυτός προσφέρει σημαντικά οφέλη στους πελάτες της.
Συγκεκριμένα, ο Λογαριασμός Προνομίων, προσφέρει ένα γενναιόδωρο πακέτο συναλλαγών, που υπερκαλύπτει τις βασικές μηνιαίες ανάγκες κάθε πελάτη:
1. Απεριόριστα δωρεάν εξερχόμενα εμβάσματα προς τράπεζες εσωτερικού και χωρών Ε.Ε. έως €5.000 μηνιαίως (έναντι κόστους €0,50 το καθένα)
2. Απεριόριστα δωρεάν εισερχόμενα εμβάσματα από τράπεζες εσωτερικού και χωρών Ε.Ε. έως €5.000 μηνιαίως (έναντι κόστους €0,50 το καθένα)
3. Δωρεάν απεριόριστες πληρωμές όλων των λογαριασμών μέσω παγίων εντολών σε ΙΒ/ΜΒ και ΑΤΜ
4. Δωρεάν φόρτιση προπληρωμένων καρτών (prepaid cards) μέσω όλων των καναλιών (δωρεάν έως €100 βάσει της νομοθεσίας, αντί χρέωσης €1 για μεγαλύτερα ποσά)
5. Δωρεάν έκτακτα αντίγραφα κίνησης και πάσης φύσεως βεβαιώσεις για τον λογαριασμό
6. Πόντους Go For More κάθε μήνα για κατοχή του εν λόγω λογαριασμού και για τις συναλλαγές μέσω χρεωστικής και πιστωτικής κάρτας
Η μηνιαία συνδρομή είναι €0,80 και συνεπώς ο πελάτης με μικρή χρήση των προνομίων μπορεί να αποκομίσει όφελος. Για παράδειγμα, ο πελάτης είναι κερδισμένος αν λάβει ένα εισερχόμενο και στείλει ένα εξερχόμενο έμβασμα, ή αν φορτίσει την προπληρωμένη κάρτα του 1 φορά με ποσό μεγαλύτερο των €100.
Ήδη, περισσότεροι από 1,5 εκατομμύρια πελάτες μας έχουν επιλέξει τον Λογαριασμό Προνομίων και αξιοποιούν τα προνόμια που προσφέρει κάθε μήνα.
Όσον αφορά την ενημέρωση των πελατών για τον Λογαριασμό Προνομίων, γίνεται συστηματικά, με σειρά προσωπικών μηνυμάτων και επικοινωνιών. Οι πελάτες έχοντας ενημερωθεί, μπορούν να επιλέξουν, μέσω του Internet & Mobile banking, ποιο είδος λογαριασμού επιθυμούν. Η επικοινωνία αυτή μπορεί να γίνει και με την Εξυπηρέτηση Πελατών τηλεφωνικά ή πηγαίνοντας σε ένα κατάστημα της Τράπεζας, σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή επιλέξει ο πελάτης».
Η ΕΚΠΟΙΖΩ με ανακοίνωσή της σημείωνε ότι «έχει λάβει δεκάδες καταγγελίες από καταναλωτές σχετικά με επιστολή της ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ της ΕΛΛΑΔΑΣ (ΕΤΕ), με την οποία ενημερώνει τους πελάτες της – καταθέτες, ότι θα προβεί αυτόματα σε μετατροπή των τραπεζικών τους λογαριασμών από «απλού ταμιευτήριου/απλού τρεχούμενου» σε «λογαριασμό προνομίων» με μηνιαία χρέωση 0,80 ευρώ για την εξασφάλιση μειωμένου κόστους σε ορισμένες συναλλαγές τους.
Οι καταναλωτές – δικαιούχοι που δεν επιθυμούν να επιβαρυνθούν με τη χρέωση του νέου αυτού λογαριασμού θα πρέπει να ενεργήσουν οι ίδιοι και να δηλώσουν ότι δεν αποδέχονται την τροποποίηση, εντός μάλιστα προθεσμίας 60 ημερών από την ημερομηνία έκδοσης της επιστολής».
Παράλληλα, καλούσε την τράπεζα να ανακαλέσει άμεσα τη συγκεκριμένη πρακτική, την οποία θεωρεί παράνομη.
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.