Κίνα: Στα 1,14 τρισ. ευρώ η ψηφιακή κατανάλωση το α’ εξάμηνο 2025 – Financial Report
Στο πρώτο εξάμηνο του 2025, η ψηφιακή κατανάλωση αποτιμήθηκε στα 9,37 τρισεκατομμύρια γιουάν (περίπου 1,14 τρισεκατομμύρια ευρώ) στην Κίνα, αντιστοιχώντας σε ποσοστό 46,5% επί του συνόλου των καταναλωτικών δαπανών των νοικοκυριών, σύμφωνα με αναφορά για την πορεία της ψηφιακής κατανάλωσης που δημοσιοποίησε το κέντρο, China Internet Network Information Center.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της ίδιας έρευνας, στην Κίνα είχαν καταγραφεί περισσότεροι από 958 εκατομμύρια ψηφιακοί καταναλωτές μέχρι τον Ιούνιο, αντιστοιχώντας σε ποσοστό 85,3% επί του συνολικού αριθμού των χρηστών του διαδικτύου.
Η κατανάλωση μέσω του διαδικτύου δεν περιορίζεται στους νέους ή τους κατοίκους των αστικών κέντρων.
Η Γενιά Z, που χαρακτηρίζει τους λεγόμενους “ψηφιακούς ιθαγενείς” αντιστοιχεί σε ποσοστό 27,2% των ψηφιακών καταναλωτών, ενώ οι άνθρωποι ηλικίας 60 ετών κι άνω αντιστοιχούν σε ποσοστό 12,2% των καταναλωτών που αγοράζουν μέσω του διαδικτύου.
Οι χρήστες-αγοραστές των αγροτικών περιοχών καταγράφονται στο 26%, ενώ συμμετέχουν σε διαδικτυακά προγράμματα επιδοτήσεων για τις ψηφιακές αγορές τους, σε ποσοστά που είναι συγκρίσιμα με τα ποσοστά των κατοίκων των αστικών κέντρων.
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.




