Μετρό: «Έπιασε» το 60% της διαδρομής ο μετροπόντικας που κατασκευάζει τη Γραμμή 4

Μετρό: «Έπιασε» το 60% της διαδρομής ο μετροπόντικας που κατασκευάζει τη Γραμμή 4


Ένα νέο ορόσημο, εκείνο των 3 χλμ., «έπιασε» η «Αθηνά», ο ένας από τους δύο μετροπόντικες της ΑΒΑΞ που κατασκευάζουν το μεγάλο έργο της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας, μήκους 12,8 χλμ. «Γουδή – Άλσος Βεϊκου», περνώντας από περιοχές όπως του Ζωγράφου, το Κολωνάκι, τα Εξάρχεια, την Κυψέλη και το Γαλάτσι.

Η «Αθηνά» που ξεκίνησε από την Κατεχάκη, μετά από τους σταθμούς «Γουδή» και «Ζωγράφου», πριν από λίγες ώρες πέρασε και από τον τρίτο κατά σειρά σταθμό, τον σταθμό «Ιλίσια», έχοντας αφήσει πίσω του κατασκευασμένη σήραγγα 3 χλμ. Στην «Αθηνά» απομένουν δύο ακόμη χιλιόμετρα, προκειμένου να φτάσει στη διακλάδωση Ευαγγελισμού, όπου θα συναντηθεί με τον δίδυμό της Μετροπόντικα, τη «Νίκη», που ακολουθεί αντίθετη πορεία, από το φρέαρ Βεϊκου προς τον Ευαγγελισμού.

Η «Αθηνά», το υψηλής τεχνολογίας TBM της κοινοπραξίας AVAX/GHELLA/ALSTOM, έφτασε πλέον το 60% της αποστολής της, και της απομένουν δύο σταθμοί, εκείνοι της «Πανεπιστημιούπολης» και της «Καισαριανής» προκειμένου να φτάσει στον Ευαγγελισμό.

Με εξίσου εντατικούς ρυθμούς «τρέχει» και ο δεύτερος μετροπόντικας, η «Νίκη» που ήδη έχει κατασκευάσει σήραγγα 1.250 μέτρων. Η «Νίκη» αφού πέρασε τον πρώτο σταθμό, τον σταθμό «Άλσος Βεϊκου», σήμερα αφήνει πίσω του και τον σταθμό «Γαλάτσι», με κατεύθυνση τον σταθμό «Ελικώνος».

Η κατασκευαστική πρόοδος επιβεβαιώνει τις μεγάλες δυνατότητες της ΑΒΑΞ σε απαιτητικά έργα, καθώς εντός του 2026 η σήραγγα της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας, μήκους 12,8 χλμ θα είναι γεγονός, καταλήγει η σχετική ανακοίνωση. 

 

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων