Νέες ψηφιακές υπηρεσίες και προϊόντα από τη ΔΕΗ το 2026 – FinanceNews.gr
Σε αναβάθμιση των υπηρεσιών προς τους πελάτες προχωρά η ΔΕΗ, εισάγοντας νέες ψηφιακές εφαρμογές, λύσεις αυτοπαραγωγής ενέργειας και ολοκληρωμένες υπηρεσίες για την καθημερινότητα νοικοκυριών και επιχειρήσεων. Οι ανακοινώσεις έγιναν κατά τη διάρκεια του 8ου Συνεδρίου Εμπορίας του Ομίλου, που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα.
Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις, οι νέες υπηρεσίες περιλαμβάνουν:
Νέα ψηφιακή εμπειρία για πελάτες: Το 2026 θα λανσαριστεί νέα γενιά εφαρμογών με γρήγορη πλοήγηση, σύγχρονο περιβάλλον χρήσης, ενιαία εικόνα για το νοικοκυριό και προσωποποιημένο περιεχόμενο. Οι εφαρμογές θα διαθέτουν ενσωματωμένο τον energy coach, έξυπνες ειδοποιήσεις και πλήρη διαχείριση λογαριασμών, κατανάλωσης και παροχών, στοχεύοντας να γίνουν καθημερινό εργαλείο για εκατομμύρια πελάτες σε Ελλάδα και Ρουμανία.
Chatbot με τεχνολογία AI: Η νέα έκδοση θα λειτουργεί ως προσωπικός βοηθός, παρέχοντας εξατομικευμένες απαντήσεις για λογαριασμούς και κατανάλωση, λύσεις σε σύνθετα ζητήματα και καθοδήγηση για εξοικονόμηση ενέργειας. Σταδιακά θα ενοποιηθεί με το avatar Φοίβη, εξασφαλίζοντας οπτική και λειτουργική συνέχεια σε όλες τις πλατφόρμες της ΔΕΗ.
Ψηφιακή πλατφόρμα B2B Κωτσόβολος: Η πλατφόρμα αναμένεται το 2026 και θα επιτρέπει σε μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις τη διαχείριση παραγγελιών, τιμολογίων και πελατών σε ένα ενιαίο περιβάλλον.
Υπηρεσία φωνής στο ΔΕΗ Fiber: Το 2026, το ΔΕΗ Fiber θα αποκτήσει δυνατότητα τηλεφωνικής υπηρεσίας, εμπλουτίζοντας τις δυνατότητες του διαδικτύου μέσω οπτικών ινών σε πολλές περιοχές της χώρας.
PV as a Service: Η ΔΕΗ θα εισαγάγει για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά συνδρομητικό μοντέλο φωτοβολταϊκών, με πλήρη κάλυψη εγκατάστασης, παρακολούθησης και συντήρησης. Η υπηρεσία στοχεύει στη μείωση του αρχικού κόστους και στη διευκόλυνση της αυτοπαραγωγής για χιλιάδες νοικοκυριά.
Ολοκληρωμένη υπηρεσία διαχείρισης πολυκατοικιών: Μέσα στο 2026, οι πολυκατοικίες θα μπορούν να διαχειρίζονται ψηφιακά συνελεύσεις, οικονομικά, οφειλές και ειδοποιήσεις, με πρόσβαση στις τεχνικές υπηρεσίες της Κωτσόβολος. Το εργαλείο building coach θα λειτουργεί ως ψηφιακός σύμβουλος για εξοικονόμηση και βελτιστοποίηση ενεργειακής χρήσης.
Όπως τόνισε ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος και επικεφαλής Εμπορικών Δραστηριοτήτων του Ομίλου, Γιώργος Καρακούσης:
«Από μια εταιρεία που παρείχε μόνο ενέργεια, εξελισσόμαστε σε ολοκληρωμένο πάροχο λύσεων που απλοποιούν την καθημερινότητα, αξιοποιούν την τεχνολογία και προσφέρουν πραγματική αξία στους πελάτες μας. Η ΔΕΗ μετασχηματίζεται σε σύγχρονο Powertech οργανισμό, συνεχίζοντας να σχεδιάζει υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες των πελατών με απλότητα, συνέπεια και σεβασμό».
Στο συνέδριο συμμετείχαν περισσότεροι από 1.200 εργαζόμενοι του Ομίλου στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.




