Ολλανδία: Οργανώσεις καταναλωτών κατά Booking για φουσκωμένες τιμές ξενοδοχείων

Δύο ολλανδικές οργανώσεις καταναλωτών δήλωσαν την Τετάρτη ότι αναζητούν πληγέντες πελάτες για την υποβολή αγωγής κατά της Booking.com, για αυτό που περιέγραψαν ως φουσκωμένες τιμές ξενοδοχείων.
Το Ίδρυμα Διεκδικήσεων Καταναλωτών για Θέματα Ανταγωνισμού (Consumer Competition Claims Foundation – CCC) και η Ένωση Καταναλωτών δήλωσαν σε ανακοίνωσή τους ότι η Booking.com φέρεται να χρέωνε υπερβολικά τους καταναλωτές για δωμάτια ξενοδοχείων επί σειρά ετών, προκαλώντας «εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ σε ζημιά για τους Ολλανδούς καταναλωτές».
«Κάναμε έρευνα και δείχνει ότι η Booking παραβιάζει τους κανόνες ανταγωνισμού και τη νομοθεσία για την προστασία των καταναλωτών από τον Ιανουάριο του 2013», δήλωσε ο πρόεδρος του CCC, Μπερτ Χάικενς.
Εκπρόσωπος της Booking.com δήλωσε στο Reuters ότι η εταιρεία «πάντα δεσμευόταν να προσφέρει στους ταξιδιώτες τις καλύτερες δυνατές τιμές» και ότι απορρίπτει οποιονδήποτε ισχυρισμό περί του αντιθέτου.
Το 2024, το Ανώτατο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης αποφάνθηκε ότι οι περιορισμοί της Booking.com που δεν επέτρεπαν στα ξενοδοχεία να προσφέρουν χαμηλότερες τιμές στις ιστοσελίδες τους ή σε ανταγωνιστικές πλατφόρμες ήταν περιττοί και θα μπορούσαν να περιορίσουν τον ανταγωνισμό.
Υπενθυμίζεται ότι Έλληνες ξενοδόχοι στρέφονται στη διεκδίκηση αποζημιώσεων από τη Booking.com στον απόηχο της απόφασης του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου.
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.