Σνακ ως επιβράβευση τρώνε οκτώ στους 10 καταναλωτές

Για 6η συνεχή χρονιά, η Mondelēz International, Inc. παρουσίασε τα αποτελέσματα της έκθεσης State of Snacking™, η οποία πραγματοποιείται σε συνεργασία με την Harris Poll σε 12 χώρες και μελετά τάσεις και συμπεριφορές χιλιάδων καταναλωτών σχετικά με το σνακ.
Συνολικά, τα ευρήματα της έρευνας για το 2024 έδειξαν ότι, σχεδόν, όλοι οι καταναλωτές δίνουν έμφαση στη διαχείριση των μερίδων και στην προσεκτική κατανάλωση σνακ και θεωρούν την κατανάλωση σνακ ως μέσο ανταμοιβής ή απόλαυσης μιας λιχουδιάς. Επιπρόσθετα, μέσα από την έρευνα φαίνεται ότι οι στιγμές, όπου οι καταναλωτές απολαμβάνουν συνειδητά τη γεύση και υφή που τους προσφέρει το σνακ τους, έχουν αυξηθεί σε μέγιστο βαθμό.
Βασικά σημεία έρευνας State of Snacking™ για το 2024:
- Ενσυνείδητη Κατανάλωση (Mindful Snacking): 96% των καταναλωτών, παγκοσμίως, λειτουργούν βάσει ενσυνείδητης κατανάλωσης και 79% συμφωνούν ότι απολαμβάνουν περισσότερο τα σνακ τους όταν τα καταναλώνουν ενσυνείδητα
- Εμπειρία Αισθήσεων: 81% των καταναλωτών υποστηρίζουν ότι επικεντρώνονται στην εμπειρία απόλαυσης που προσφέρει το σνακ στις αισθήσεις τους (γεύση και υφή) κατά την κατανάλωση
- Προτεραιότητα στις Μερίδες: 69% των καταναλωτών, παγκοσμίως, αναζητούν σνακ ελεγχόμενης μερίδας
- Έμφαση στην Απόλαυση: 76% των καταναλωτών, όταν επιλέγουν ένα σνακ, συμφωνούν ότι δίνουν έμφαση και προτεραιότητα στο να το απολαύσουν από το να εστιάσουν στα συστατικά του
- Απολαμβάνοντας τη Στιγμή: 81% των καταναλωτών, ποσοστό αυξημένο κατά 9% από το 2023, συμφωνούν ότι χρησιμοποιούν την κατανάλωση σνακ ως τρόπο προσωπικής χαλάρωσης
- Αξίζω μια Λιχουδιά: 80% των καταναλωτών συμφωνούν ότι τρώνε σνακ ως ανταποδοτικό όφελος προς τον εαυτό τους μετά από μια παραγωγική μέρα. Οι καταναλωτές αναζητούν όλο και περισσότερες ευκαιρίες απόλαυσης, με πολλούς να επικεντρώνονται στην απόλαυση ως μέσο ενίσχυσης της προσωπικής τους συναισθηματικής ευεξίας
«Οι καταναλωτές κάνουν πιο συνειδητοποιημένες επιλογές ως προς τον τρόπο που απολαμβάνουν τα αγαπημένα τους σνακ», δήλωσε η Melissa Davies, Senior Manager, Global Insights & Trendspotting στη Mondelēz International. Και συνέχισε, λέγοντας: «Οι άνθρωποι επιδιώκουν να υπάρχει ισορροπία μεταξύ απόλαυσης και ευεξίας, γεγονός που οδηγεί προς μία ενσυνείδητη κατανάλωση (Mindful Snacking). Οι μικρότερες μερίδες αποτελούν ένα τρόπο για τους ανθρώπους για να απολαύσουν τις αγαπημένες τους λιχουδιές χωρίς υπερβολή. Πολλοί καταναλωτές αν και υιοθετούν μία πιο συνειδητοποιημένη προσέγγιση ως προς τις διατροφικές τους συνήθειες, παράλληλα, βρίσκουν στιγμές για να απολαύσουν τα σνακ τους».
Τέλος, η Melissa Davies, Senior Manager, Global Insights & Trendspotting στη Mondelēz International επεσήμανε «Η απόλαυση ενός σνακ αποτελεί το τέλειο motto για την φιλοσοφία των ‘στιγμών απολαυστικής απόδρασης’ που βοηθάνε στο να ξεφεύγει κανείς από την ρουτίνα της καθημερινότητας. Οι άνθρωποι θεωρούν το σνακ ως μέσο χαλάρωσης και προσωπικής ανταμοιβής μετά από μια κουραστική μέρα».
Η Mondelēz International, ηγέτης στη βιομηχανία σνακ, προσαρμόζεται στις διαρκώς εξελισσόμενες τάσεις των καταναλωτών δίνοντας προτεραιότητα και έμφαση στις προτιμήσεις τους και εστιάζεται στο να διασφαλίσει ότι κάθε σνακ αποτελεί μία ξεχωριστή ευκαιρία τόσο σύνδεσης με αγαπημένους, όσο και ενσυνείδητης κατανάλωσης. Περισσότερα αποτελέσματα της έκθεσης State of Snacking 2024 είναι διαθέσιμα στην ιστοσελίδα www.mondelezinternational.com/stateofsnacking/.
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.