Στρατηγικό project στη Λάρισα: Η ΓΑΙΑΟΣΕ αξιοποιεί ακίνητο 400 στρεμμάτων – FinanceNews.gr

ΓΑΙΑΟΣΕ προχωρά στην αξιοποίηση 400 στρεμμάτων στη Λάρισα για Επιχειρηματικό Πάρκο Εθνικής Εμβέλειας, με προοπτική logistics hub
Η ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε., εταιρεία του Υπερταμείου (Growthfund) με αρμοδιότητα τη διαχείριση και αξιοποίηση της σιδηροδρομικής περιουσίας, προχωρά σε πρόσκληση εκδήλωσης μη δεσμευτικού ενδιαφέροντος για την αξιοποίηση ακινήτου 400 στρεμμάτων στη Λάρισα, δίπλα στο πρώην εργοστάσιο ζάχαρης. Το έργο φιλοδοξεί να μετατρέψει την περιοχή σε σημείο-κλειδί για την εφοδιαστική αλυσίδα της χώρας.
Επιχειρηματικό Πάρκο Εθνικής Εμβέλειας
Στο πλαίσιο του προκαταρκτικού σχεδιασμού, η βέλτιστη λύση θεωρείται η ανάπτυξη του χώρου ως Επιχειρηματικό/Εμπορευματικό Πάρκο Εφοδιαστικής Εθνικής Εμβέλειας, βάσει του Ν. 4982/2022 και του άρθρου 14 του Ν. 4302/2014. Η πρόσκληση αποτελεί το πρώτο βήμα της διαγωνιστικής διαδικασίας και αποσκοπεί στη συλλογή προτάσεων, ιδεών και απόψεων για το επενδυτικό ενδιαφέρον, το μείγμα χρήσεων και την ένταξη του ακινήτου στον χωροταξικό σχεδιασμό.
Η προθεσμία υποβολής προτάσεων λήγει στις 17 Οκτωβρίου 2025, ενώ τεχνικός σύμβουλος της διαδικασίας έχει οριστεί η ReDePlan.
Κομβική τοποθεσία με σιδηροδρομική και οδική πρόσβαση
Το ακίνητο των 400 στρεμμάτων βρίσκεται μόλις 6 χλμ. από το κέντρο της Λάρισας και διαθέτει εξαιρετική συνδεσιμότητα:
-
Εφάπτεται με τη σιδηροδρομική γραμμή Πειραιά – Θεσσαλονίκης,
-
Απέχει μόλις 3 χλμ. από τον Αυτοκινητόδρομο 1 (Ε75) μέσω του κόμβου «Συκούριο»,
-
Βρίσκεται 70 χλμ. από το λιμάνι του Βόλου και 80 χλμ. από το αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου.
Η επίπεδη μορφολογία και το γεγονός ότι το οικόπεδο βρίσκεται εκτός πλημμυρικής ζώνης κινδύνου, σύμφωνα με τα Σχέδια Διαχείρισης Κινδύνων Πλημμύρας, το καθιστούν ιδανικό για αναπτυξιακές χρήσεις μεγάλης κλίμακας.
Προοπτικές και αναπτυξιακό αποτύπωμα
Η αξιοποίηση του ακινήτου συνδέεται με τον γενικότερο σχεδιασμό για την ανάπτυξη της Θεσσαλίας ως διαμετακομιστικού κόμβου, με στόχο την ενίσχυση της εφοδιαστικής αλυσίδας, την προσέλκυση επενδύσεων και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.
Το έργο εντάσσεται σε ένα ευρύτερο πλέγμα αναπτυξιακών παρεμβάσεων στη Θεσσαλία και δύναται να λειτουργήσει ως game changer για τις εμπορευματικές ροές προς Βαλκάνια και Κεντρική Ευρώπη, αξιοποιώντας τόσο το σιδηροδρομικό όσο και το θαλάσσιο δίκτυο.
Διαβάστε επίσης: ΓΑΙΑΟΣΕ: Διαγωνισμοί για ολικό «λίφτινγκ» στους σιδηροδρομικούς σταθμούς Πειραιά και Θεσσαλονίκης
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.