Τα ποτά ενέργειας κερδίζουν τους καταναλωτές – Τι έδειξαν τα αποτελέσματα 6μηνου της Coca Cola HBC – FinanceNews.gr

Τα ποτά ενέργειας κερδίζουν τους καταναλωτές - Τι έδειξαν τα αποτελέσματα 6μηνου της Coca Cola HBC - FinanceNews.gr


Αξιοσημείωτες επιδόσεις σημειώνουν τα ποτά ενέργειας, καθώς σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα εξαμήνου της Coca-Cola HBC AG, στρατηγικού εταίρου της The Coca Cola Company, που έληξε στις 27 Ιουνίου 2025, ο όγκος πωλήσεων στην Ελλάδα αυξήθηκε από 10% έως 20%, όταν η κατηγορία ανθρακούχων αναψυκτικών κατέγραψε χαμηλή μονοψήφια πτώση, με εξαίρεση την Coke Zero.

Την ίδια στιγμή, στις αναδυόμενες αγορές τα ποτά ενέργειας πέτυχαν μεγαλύτερες καταναλώσεις, καθώς ο όγκος τους αυξήθηκε κατά 30%.

Όπως προκύπτει από τα δημοσιευμένα αποτελέσματα εξαμήνου, παρά την καθυστερημένη έναρξη της καλοκαιρινής περιόδου, στην Ελλάδα, ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε με χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό, συνεχίζοντας τις θετικές επιδόσεις του προηγούμενου έτους.

Ειδικότερα, χαμηλή μονοψήφια πτώση σημειώθηκε στην κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών, με εξαίρεση την Coke Zero, η οποία κατέγραψε υψηλή μονοψήφια αύξηση. Τα ποτά ενέργειας, με μέσο επίπεδο αύξησης του εύρους 10%-20%, διατηρούν και ενισχύουν τη δυναμική τους το δεύτερο τρίμηνο. Στην κατηγορία του καφέ σημειώθηκε πτώση κατά μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό, οφειλόμενη στο κανάλι της εντός σπιτιού κατανάλωσης, η οποία αντιστάθμισε την ανάπτυξη όλων των σημάτων στο κανάλι της εκτός σπιτιού κατανάλωσης.

Η δε, κατηγορία των μη ανθρακούχων αναψυκτικών σημείωσε χαμηλή μονοψήφια αύξηση, με ισχυρή διψήφια ανάπτυξη στα ποτά για αθλούμενους.

Η εικόνα σε αριθμούς

Η Coca-Cola HBC AG, όμιλος παραγωγής καταναλωτικών προϊόντων προσανατολισμένος στην ανάπτυξη και στρατηγικός εταίρος εμφιάλωσης της The Coca-Cola Company, βάσει των οικονομικών αποτελεσμάτων για το εξάμηνο που έληξε στις 27 Ιουνίου 2025, πέτυχε αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις κατά 9,9% σε οργανική βάση.

Ο δε, όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 2,6% σε οργανική βάση, με τα ανθρακούχα αναψυκτικά να σημειώνουν αύξηση 2,3%, και τα ποτά ενέργειας 30%, με αξιοσημείωτες επιδόσεις στις αναδυόμενες αγορές, ενώ οι όγκοι πωλήσεων αυξήθηκαν στο δεύτερο τρίμηνο κατά 3,2%, με όλες τις αγορές να συμβάλλουν σε αυτή την αύξηση.

Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 8,6% σε δημοσιευμένη βάση, με την σημαντική οργανική αύξηση να αντισταθμίζεται ελαφρώς από τις δυσμενείς συναλλαγματικές μεταβολές στις αναδυόμενες αγορές.

Προοπτικές

Ο κ. Zoran Bogdanovic, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, σχολίασε: «Ήταν ένα ισχυρό πρώτο εξάμηνο, καθώς η συνεπής υλοποίηση της στρατηγικής μας οδήγησε σε αύξηση των εσόδων από πωλήσεις κατά 9,9% σε οργανική βάση με ικανοποιητική αύξηση του όγκου πωλήσεων. Αξιοποιώντας τα ισχυρά αποτελέσματα που πετύχαμε το 2024, αυξήσαμε περαιτέρω το μερίδιο αγοράς μας σε αξία στην κατηγορία των έτοιμων προς κατανάλωση μη αλκοολούχων αναψυκτικών, ως αποτέλεσμα της συνεχιζόμενης επένδυσης στο χαρτοφυλάκιο προϊόντων 24/7 κατανάλωσης και στις κατηγορίες στρατηγικής προτεραιότητας. Στα σημαντικά επιτεύγματα του εξαμήνου συγκαταλέγονται η επιτυχής υλοποίηση της καμπάνιας “Share a Coke” από τον Απρίλιο, η συνεχιζόμενη προώθηση και εμπορική υποστήριξη των καινοτομιών στα προϊόντα Monster, Fanta, Sprite και Schweppes, καθώς και η περαιτέρω επένδυση στις εξειδικευμένες δυνατότητές μας, με έμφαση στους τομείς του ψηφιακού μετασχηματισμού και της τεχνολογίας».

Από την εταιρεία επισημαίνουν ότι το 2025 αναμένεται να συνεχιστεί η πρόοδος όσον αφορά την επίτευξη των μεσοπρόθεσμων στόχων ανάπτυξης που έχει θέσει η διοίκηση.

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων