Τρία Επιμελητήρια τα …ψέλνουν στο ΔΕΔΔΗΕ – Τα παράπονα των ηλεκτρολόγων μέσα από έρευνα – FinanceNews.gr

Τρία Επιμελητήρια τα …ψέλνουν στο ΔΕΔΔΗΕ - Τα παράπονα των ηλεκτρολόγων μέσα από έρευνα - FinanceNews.gr


Η ψηφιοποίηση του ΔΕΔΔΗΕ από το Νοέμβριο του 2024 έχει βραχυκυκλώσει τους ηλεκτρολόγους και το σύνολο των πολιτών αφού χάθηκε η διαπροσωπική επικοινωνία  με τους πολίτες που μέχρι πρότινος είχαν σε κάποιον να πουν το παράπονο τους πρόσωπο  με πρόσωπο.

Η διοίκηση του Αναστάσιου Μάνου κατέβασε τα ρολά  στις περιφερειακές διευθύνσεις του ΔΕΔΔΗΕ και άνοιξε ένα τεχνολογικό «φεγγίτη» μέσω email ο οποίος είναι κατώτερος των προσδοκιών.

Ένα Call Centers για κλάματα.  

Το τηλέφωνο κέντρο για την ανακοίνωση βλαβών  είναι άγνωστο πότε θα απαντήσει ενώ το προσωπικό που ασχολείται με το πιο ουσιαστικό κομμάτι της εταιρείας που είναι η άμεση  επικοινωνία δεν γνωρίζει τα θέματα σε βάθος.

Το προσωπικό  είναι ενοικιαζόμενο καθώς η ομάδα εξυπηρέτησης  του ΔΕΔΔΗΕ ένα κομμάτι του παζλ σε ένα call centers.

Πυρ Ομαδόν κατά του ΔΕΔΔΗΕ.  

Τρία  Επιμελητήρια ένωσαν τη φωνή  τους σε μία  κατά του ΔΕΔΔΗΕ ο οποίος δουλεύει στους δικού του ρυθμούς αδιαφορώντας για  τους χρόνους αποκατάστασης των βλαβών και άλλων αιτημάτων όπως  είναι οι νέες  συνδέσεις που απαιτούν χρόνο  έως και εννέα μήνες.

Το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Αθήνας, σε συνεργασία με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων Εργοληπτών Ηλεκτρολόγων και τα Βιοτεχνικά Επιμελητήρια Θεσσαλονίκης και Πειραιά, κρούουν το κώδωνα κινδύνου για την ίδια τη λειτουργία της παραγωγικής οικονομίας.

Το ελληνικό δίκτυο ηλεκτροδότησης παρουσιάζει σοβαρές αδυναμίες και δομικές ανεπάρκειες.

Οι ασθένειες του δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ.   

Οι συχνές διακοπές ρεύματος, οι διακυμάνσεις τάσης, οι καθυστερήσεις των συνδέσεων και η απουσία ουσιαστικής επικοινωνίας με τον ΔΕΔΔΗΕ δεν είναι μεμονωμένα περιστατικά, αλλά παθογένεια που εντάθηκε το τελευταίο διάστημα.

Τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουν με το δίκτυο ηλεκτροδότησης τόσο οι επιχειρήσεις-καταναλωτές, όσο και οι ηλεκτρολόγοι εγκαταστάτες αποτυπώνει έρευνα του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου της Αθήνας.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, που παρουσίασε  ο Πρόεδρος του ΒΕΑ Κωνσταντίνος Δαμίγος, καθίσταται σαφές ότι το σύστημα κλυδωνίζεται καθημερινά από την παλαιότητα των υποδομών, τις συχνές διακοπές ρεύματος, συνεχείς πτώσεις τάσης και τη δυσλειτουργική επικοινωνία με τον ΔΕΔΔΗΕ, δημιουργώντας σημαντικό οικονομικό και λειτουργικό κόστος χιλιάδων ευρώ για επαγγελματίες και επιχειρήσεις ανάλογα με τη δραστηριότητα και το μέγεθός της. Οι ζημιές ξεκινούν από 1.000 ευρώ ετησίως και ξεπερνούν τις 6.000 ευρώ.  

Δείγμα: Επιχειρήσεων Αττικής και Κεντρικής Μακεδονίας Διακοπές ρεύματος
1-2 φορές τον χρόνο, δηλώνει ότι αντιμετωπίζει το 71%, ενώ το  12% αναφέρει μηνιαίες ή και συχνότερες.

Η διάρκεια των διακοπών κυμαίνεται μεταξύ 1-3 ωρών, απαντά το 46% ενώ το 10% αναφέρει διακοπές άνω των τριών ωρών. 

Κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών συμβαίνουν τα περισσότερα περιστατικά σύμφωνα με το 62%.

Το σωματείο των  ηλεκτρολόγων κατά του ΔΕΔΔΗΕ.

Σύμφωνα με τους ηλεκτρολόγους η επικοινωνία με τον ΔΕΔΔΗΕ σε ποσοστό έως  58% είναι  πολύ δύσκολη. Η εξυπηρέτηση αξιολογείται ως μέτρια σε ποσοστό 43% και 32%  την προσδιορίζει ως κακή. Δηλαδή το 75% των ηλεκτρολόγων  θεωρεί  δεν εξυπηρετείται σωστά. Αντίθετα μόλις το 7% τι θεωρεί  πολύ  καλή, και το 18% καλή. Ανάμεσα στα σημαντικά προβλήματα είναι η πτώση τάσης είναι το πιο συχνό πρόβλημα. Το 52% των προβλημάτων προέρχεται από την παλαιότητα του δικτύου , η κακοκαιρία στο 14% , το  φορτίο δικτύου κατά 18% και από τεχνικές  βλάβες σε ποσοστό 10%.

 

Νίκος Θεοδωρόπουλος 

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων