Apotel®: Το παυσίπονο-σύμβολο επιστρέφει με κινηματογραφική καμπάνια και τολμηρό μήνυμα – FinanceNews.gr
Η καμπάνια του Apotel® «Μη Μένεις Στη Συνήθεια» παρουσιάζει με κινηματογραφική αισθητική τη δύναμη της επιλογής στην ανακούφιση από τον πόνο.
Η νέα καμπάνια του Apotel® έρχεται να υπενθυμίσει ότι η συνήθεια είναι μια ισχυρή δύναμη που επηρεάζει την καθημερινότητά μας, αλλά δεν χρειάζεται να καθορίζει τον τρόπο που αντιμετωπίζουμε τον πόνο. Με κινηματογραφική αισθητική, έντονο ρυθμό και ολοκληρωμένη 360° επικοινωνία, το ιστορικό brand της UNI-PHARMA ανοίγει μια διαφορετική συζήτηση γύρω από την αλλαγή, την επιλογή και την προσωπική φροντίδα.
Η καμπάνια που αμφισβητεί το «δεδομένο»
Για περισσότερες από τέσσερις δεκαετίες, το Apotel® αποτελεί σημείο αναφοράς στην κατηγορία των παυσίπονων, με παρουσία σε πάνω από 30 χώρες και με εμπιστοσύνη που ανανεώνεται συνεχώς από εκατομμύρια ανθρώπους. Με το μήνυμα «Μη Μένεις Στη Συνήθεια», το brand αναδεικνύει τη σημασία του να ξεφεύγουμε από όσα θεωρούμε δεδομένα και να επιλέγουμε λύσεις που ανταποκρίνονται πραγματικά στις ανάγκες μας.
Η συνήθεια συχνά δημιουργεί μια ψευδαίσθηση ασφάλειας, ακόμη κι όταν δεν μας εξυπηρετεί. Η νέα καμπάνια παρουσιάζει τη στιγμή που ο άνθρωπος συνειδητοποιεί ότι μπορεί να νιώσει καλύτερα, αν επιλέξει διαφορετικά. Αντί να ακολουθεί ό,τι κάνουν οι άλλοι ή ό,τι «έμαθε», μπορεί να εμπιστευθεί μια επιλογή που έχει αποδείξει την αποτελεσματικότητά της.
Η κινηματογραφική προσέγγιση της Filmskin
Η καμπάνια φέρει την ξεχωριστή υπογραφή της Filmskin, με τον σκηνοθέτη Πέτρο Νικολίνταη να αποτυπώνει με ένταση και ρεαλισμό τη σύγκρουση ανάμεσα στη συνήθεια και την αλλαγή. Το αποτέλεσμα είναι μια αφήγηση που «ταρακουνά», προσκαλώντας τον θεατή να δει τον εαυτό του μέσα από τις εικόνες και να επαναπροσδιορίσει τις επιλογές του.
Το Apotel® παρουσιάζεται όχι μόνο ως ένα αποτελεσματικό παυσίπονο, αλλά και ως ένα σύμβολο διαφορετικής νοοτροπίας. Ένα brand που υπογραμμίζει ότι η δύναμη της αλλαγής βρίσκεται στο πιο καθημερινό μας βήμα: στην επιλογή.
Σχολιάζοντας την καμπάνια, ο Τάσος Μπίθας, head of media του Ομίλου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Τσέτη, τόνισε ότι το μήνυμα αφορά μια ευρύτερη στάση ζωής. Όπως είπε, η καμπάνια υπενθυμίζει πως η δύναμή μας είναι η επιλογή, ακόμη και όταν αφορά μια τόσο μικρή αλλά καθοριστική στιγμή, όπως η ανακούφιση από τον πόνο.
Apotel®: Το brandορόσημο στην ανακούφιση
Το Apotel® αποτελεί μια ολοκληρωμένη «οικογένεια» παυσίπονων με διαφορετικές μορφές, περιεκτικότητες και συνδυασμούς, ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες κάθε τύπου πόνου. Από δισκία και αναβράζοντα, μέχρι κοκκία, σιρόπι και σκευάσματα με ή χωρίς καφεΐνη και ζάχαρη, το brand εξελίσσεται διαρκώς, προσφέροντας αποτελεσματικές λύσεις με συνέπεια και αξιοπιστία.
Με αποδεδειγμένη δράση στον πόνο και τον πυρετό, το Apotel® αποτελεί σταθερή επιλογή εμπιστοσύνης για όσους αναζητούν ανακούφιση που λειτουργεί.
Ακολούθησε την UNI-PHARMA στα Social Media.
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.




