BYD: Μειώνει 16% τον στόχο των πωλήσεων για το 2025 – Financial Report

Η BYD μείωσε τον στόχο πωλήσεων για το τρέχον έτος κατά 16% σε 4,6 εκατομμύρια οχήματα, σύμφωνα άτομα που έχουν γνώση του θέματος, καθώς ο κινεζικός γίγαντας των ηλεκτρικών οχημάτων αντιμετωπίζει την πιο αργή ετήσια ανάπτυξη των τελευταίων πέντε ετών και άλλα σημάδια ότι η εποχή της ρεκόρ επέκτασης της εταιρείας ενδέχεται να πλησιάζει στο τέλος της.
Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας ανακοίνωσε στους αναλυτές τον Μάρτιο ότι στόχος της είναι να πουλήσει 5,5 εκατομμύρια οχήματα μέχρι το 2025.
Ωστόσο, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, εσωτερικά ο στόχος αυτός έχει αναθεωρηθεί προς τα κάτω πολλές φορές τους τελευταίους μήνες.
Ο τελευταίος αριθμός των τουλάχιστον 4,6 εκατομμυρίων οχημάτων κοινοποιήθηκε εντός της εταιρείας και σε επιλεγμένους προμηθευτές τον περασμένο μήνα, προκειμένου να βοηθήσει στον προγραμματισμό, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές.
Οι πηγές δεν έδωσαν λόγο για τη μείωση. Ωστόσο, ένας από αυτούς είπε ότι αυτό συμβαίνει καθώς η BYD αισθάνεται την πίεση από τον αυξανόμενο ανταγωνισμό με ανταγωνιστές όπως η Geely Auto και η Leapmotor.
Την περασμένη εβδομάδα, η BYD ανέφερε πτώση 30% στα τριμηνιαία κέρδη της, την πρώτη πτώση σε περισσότερα από τρία χρόνια.
Ο τελευταίος στόχος, είναι χαμηλότερος από αρκετές πρόσφατα μειωμένες προβλέψεις αναλυτών. Αυτή την εβδομάδα, η Deutsche Bank δήλωσε ότι αναμένει η BYD να πουλήσει 4,7 εκατομμύρια οχήματα, ενώ η Morningstar δήλωσε ότι αναμένει 4,8 εκατομμύρια.
Ο νέος στόχος αντιπροσωπεύει αύξηση 7% σε σχέση με πέρυσι και θα είναι η χαμηλότερη ετήσια αύξηση από το 2020, όταν οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 7%.
Η μειωμένη πρόβλεψη αντανακλά επίσης την αποπληθωριστική πίεση που ασκείται στη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου, όπου η εγχώρια ζήτηση έχει πληγεί από την παρατεταμένη ύφεση στον τομέα της στέγασης. Κατά τους πρώτους οκτώ μήνες του τρέχοντος έτους, η BYD έχει επιτύχει μόνο το 52% περίπου του αρχικού στόχου πώλησης 5,5 εκατομμυρίων οχημάτων.
Σε λίγα μόλις χρόνια, η BYD μετατράπηκε από μια νεοσύστατη εταιρεία ηλεκτρικών οχημάτων σε έναν από τους σημαντικότερους κατασκευαστές αυτοκινήτων στον κόσμο, πραγματοποιώντας το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής της εσωτερικά, γεγονός που της επέτρεψε να περιορίσει το κόστος, ακόμη και όταν παρουσίασε πρωτοποριακά χαρακτηριστικά.
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.