Coca-Cola HBC: Νέα επένδυση στην Ελλάδα για R&D και καινοτομία σε έξι αγορές – FinanceNews.gr

Coca-Cola HBC: Νέα επένδυση στην Ελλάδα για R&D και καινοτομία σε έξι αγορές - FinanceNews.gr



Η Coca-Cola HBC επενδύει 350.000€στο Κέντρο Έρευνας στην Ελλάδα, ενισχύοντας τον ρόλο της χώρας ως κόμβου καινοτομίας για έξι αγορές

 

Η Coca-Cola HBC προχωρά σε μια ακόμη στοχευμένη επένδυση στην Ελλάδα, ενισχύοντας τον ρόλο της χώρας ως κεντρικού πυλώνα έρευνας και ανάπτυξης για τον Όμιλο. Με επένδυση 350.000 ευρώ στο Κέντρο Έρευνας & Ανάπτυξης (R&D Centre), ο Όμιλος επιβεβαιώνει τη δέσμευσή του στην καινοτομία και στην ανάπτυξη προϊόντων που διατίθενται σε έξι διαφορετικές αγορές, από την Ελλάδα και την Κύπρο μέχρι την Ιρλανδία, τη Σερβία, την Ιταλία και την Αλβανία.

Το Κέντρο R&D υποστηρίζει την εξέλιξη προϊόντων σε βασικές κατηγορίες, όπως χυμοί, νερά, σνακ και γαλακτοκομικά, για εμπορικά σήματα που έχουν ισχυρή παρουσία στην ευρωπαϊκή αγορά. Στην Ελλάδα ειδικότερα, το Κέντρο έχει συμβάλει καθοριστικά στον σχεδιασμό brands της Coca-Cola Τρία Έψιλον, ενώ συνεχίζει να υποστηρίζει σήματα όπως Amita, Amita Motion, Frulite, Avra και Tsakiris Chips.

Προηγμένος εξοπλισμός και στρατηγικός ρόλος για την Ελλάδα

Η νέα επένδυση περιλαμβάνει εγκατάσταση σύγχρονου τεχνολογικού εξοπλισμού και αναβάθμιση των υποδομών, επιτρέποντας την ακόμη ταχύτερη εξέλιξη των προϊόντων του Ομίλου. Στόχος είναι η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και η διαρκής προσαρμογή στις ανάγκες των καταναλωτών μέσα από καινοτόμες λύσεις.

Ο Γενικός Διευθυντής της Coca-Cola Τρία Έψιλον για Ελλάδα και Κύπρο, Svetoslav Atanasov, υπογράμμισε ότι η επένδυση αποτελεί απόδειξη της δέσμευσης του Ομίλου προς την ελληνική αγορά, η οποία διαθέτει ένα από τα πιο διευρυμένα 24/7 χαρτοφυλάκια στον Όμιλο.

Ο Premium Spirits Owned Brands Director Γιάννης Αθανασιάδης ανέδειξε τον στρατηγικό ρόλο της ελληνικής ομάδας R&D στη διαμόρφωση προϊόντων με διεθνή απήχηση, ενώ ο επικεφαλής SC Portfolio Management και R&D, Mukesh Ghai, τόνισε ότι η καινοτομία αποτελεί βασικό μοχλό ανάπτυξης της Coca-Cola HBC σε παγκόσμιο επίπεδο.

Το πρώτο βήμα για τη δραστηριότητα R&D στην Ελλάδα έγινε το 1983 με τη δημιουργία του χυμού Amita, μιας εμβληματικής καινοτομίας για την ελληνική αγορά. Από το 2016, η χώρα έχει εξελιχθεί σε περιφερειακό κόμβο, διευρύνοντας το αποτύπωμα του Ομίλου στη νοτιοανατολική Ευρώπη και στηρίζοντας τη δυναμική του 24/7 χαρτοφυλακίου με προϊόντα που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες κατανάλωσης.

Διαβάστε επίσης: Coca-Cola HBC: Εκρηκτική ανάπτυξη 8,1% το 9μηνο

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων