ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ

Οικονομικά Άρθρα και Ειδήσεις με άποψη

Οι επιδόσεις των ξενοδοχείων της Αθήνας…

Share:

 

 

Γράφει η «ξενοδόχος»

 

Πιο χαμηλές πληρότητες αλλά υψηλότερες τιμές. Ο λόγος για τα ξενοδοχεία της Αθήνας που περνούν μια ιδιαίτερα ιδιόμορφη τουριστική χρονιά το 2022.

Κι αυτό γιατί τον περασμένο Ιούλιο εξισορροπήθηκε η μέση πληρότητα για τα αθηναϊκά ξενοδοχεία της Αθήνας -για πρώτη φορά μετά από τα δύο έτη της πανδημίας- με την τότε καλή πληρότητα Ιουλίου 2019 της τάξης του 89+%.

Ο Αύγουστος, όμως, με μέση πληρότητα 82,1%, έδωσε εκ νέου αρνητικό πρόσημο στην πληρότητα των μονάδων, της τάξης του -2.7% έναντι του 2019.

  • Αυτό, αναμενόταν, αφού παραδοσιακά, ο Αύγουστος είναι ένας μήνας που παρουσιάζει χαμηλότερες επιδόσεις στα ξενοδοχεία της Αθήνας.

Σε σύνολο 8μήνου λοιπόν, καταγράφονται απώλειες τόσο στην πληρότητα των ξενοδοχείων της τάξης του (-)15.8%, όσο και στο έσοδο ανά διαθέσιμο δωμάτιο (RevPar) της τάξης του (-) 4.9%, αν και η μέση τιμή δωματίου (ADR), σημείωσε θετική πρόοδο (κατά +12.9%) – αλλά όπως πάντα όχι ανάλογη των ανταγωνιστών της Αθήνας, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Ξενοδόχων Αθήνας, Αττικής και Αργοσαρωνικού.

Πιο συγκεκριμένα, η όποια θετική μεταβολή 8μήνου παρατηρείται για την Αθήνα έναντι των ανταγωνιστών της αλλά και έναντι της προηγούμενης χρονιάς, είτε σε επίπεδο μέσης πληρότητας (27,1%), είτε σε επίπεδο μέσης τιμής (ADR / 21,85 %), είτε εσόδου ανά διαθέσιμο δωμάτιο (RevPar / 54,8%), όπως αποδεικνύεται, υστερεί σημαντικά της εντυπωσιακής αντίστοιχης μεταβολής των λοιπών ανταγωνιστών της Αθήνας.

  • Η Αθήνα, εξακολουθεί να έχει την πλέον αργή εξέλιξη σε απόλυτα νούμερα και σε επιδόσεις -σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές μας που βλέπουν τριψήφιες μεταβολές.


Ο δε Σεπτέμβριος, πιο θετικός, σχεδόν ολοκληρώνεται και μαζί του ξεκινά ένα πολύ δύσκολο, θολό, ‘χειμωνιάτικο’ καθ’ όλα τοπίο για το επόμενο εξάμηνο στην Αθήνα.

Ο περασμένος χειμώνας έφερε ήδη τις μονάδες αντιμέτωπες με τις μεγάλες αυξήσεις στα λειτουργικά έξοδα.

 

  • «Αυτό, σε συνδυασμό με την χαμηλή κίνηση στα ξενοδοχεία, μας προβληματίζει ιδιαίτερα για τους επόμενους μήνες, αλλά και μας εμποδίζει να πανηγυρίσουμε για τους θετικούς μήνες. Έχουμε αναφέρει πολλές φορές τις προτάσεις μας και ενδεικτικά, επιγραμματικά, επαναλαμβάνουμε: Συνεδριακό Κέντρο, ‘βραχυχρόνια μίσθωση’, αθέμιτος ανταγωνισμός, υποδομές… Για όλα όσα είναι αναγκαίο να επιλυθούν αλλά και για όλα όσα πρέπει να δημιουργηθούν, απαιτείται χρόνος, σταθερότητα και προγραμματισμός»,

αναφέρουν χαρακτηριστικά οι ξενοδόχοι της πρωτεύουσας .

The post Οι επιδόσεις των ξενοδοχείων της Αθήνας… appeared first on Banks.com.gr.



Διαβάστε όλο το Άρθρο…

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Previous Article

 ΕΛΛΑΚΤΩΡ: Ψήφος εμπιστοσύνης και από τους ομολογιούχους.

Next Article

 Δύο διαγωνισμοί- ένας κοινός παρονομαστής. Ο ΟΛΘ εκτός του ΟΛΑ. 

Μπορεί επίσης να σας αρέσουν:

Προτεινόμενα:
“Άνοιξε τα χαρτιά” του χθες, το ΤΑΙΠΕΔ, για τους δύο…