Geely: Εγκαινιάζει το μεγαλύτερο Κέντρο Δοκιμών Οχημάτων στον κόσμο

financialreport.gr


Η Geely Auto Group ανακοίνωσε τα εγκαίνια του Geely Safety Centre, της μεγαλύτερης και πιο προηγμένης εγκατάστασης δοκιμών αυτοκινητικής ασφάλειας παγκοσμίως. Το νέο κέντρο βρίσκεται στη Νίνγκμπο (Ningbo), στην ανατολική Κίνα, στην επαρχία Zhejiang (περιοχή Hangzhou Bay) και αναπτύσσεται σε συνολική επιφάνεια 45.000 τ.μ., με αρχική επένδυση που ξεπερνά τα 2 δισ. RMB (περίπου 241,2 εκατ. ευρώ),  ενισχύοντας τη δυνατότητα της εταιρείας να επιταχύνει την καινοτομία στις τεχνολογίες ασφάλειας και να ανεβάσει τον πήχη των διεθνών προτύπων.

Το Geely Safety Centre καλύπτει ολόκληρο το φάσμα των διεθνών δοκιμών ασφάλειας, από δοκιμές σύγκρουσης υψηλής ταχύτητας και προστασίας πεζών, έως προσομοιώσεις ενεργητικής ασφάλειας, δοκιμές ασφάλειας μπαταριών και συστημάτων νέας ενέργειας, καθώς και αξιολογήσεις που σχετίζονται με κυβερνοασφάλεια και υγεία. Παράλληλα, έχει σχεδιαστεί ώστε να υποστηρίζει τη φιλοσοφία της Geely για την «ολοκληρωμένη ασφάλεια» στην εποχή των εξηλεκτρισμένων και ευφυών οχημάτων.

Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στον ψηφιακό τομέα, με δοκιμές κυβερνοασφάλειας πιστοποιημένες κατά CNAS και πολλαπλά σενάρια επιθέσεων. Οι αξιολογήσεις καλύπτουν κρίσιμες υποδομές όπως μικροτσίπ, firmware, μετάδοση και κρυπτογράφηση δεδομένων, ενημερώσεις OTA, καθώς και αισθητήρες και ελεγκτές οχημάτων.

Για τη Geely, ωστόσο, η ασφάλεια δεν περιορίζεται αποκλειστικά στην προστασία επιβατών και οχημάτων. Η ανθρώπινη και περιβαλλοντική υγεία ενσωματώνονται στον σχεδιασμό, με την ομάδα «Golden Nose» να εστιάζει στον έλεγχο πτητικών υλικών και οσμών, στην ανίχνευση επιβλαβών ουσιών και στη διασφάλιση συμμόρφωσης με το πρότυπο «μηδενικών επιβλαβών αερίων/οσμών».

Το Κέντρο κατέγραψε πέντε παγκόσμια ρεκόρ, μεταξύ των οποίων:

  1. Μεγαλύτερο εργαστήριο αυτοκινητικής ασφάλειας: 81.930,745 τ.μ.
  2. Μεγαλύτερη εσωτερική πίστα δοκιμών σύγκρουσης: 293,39 μ.
  3. Μεγαλύτερη αεροσήραγγα μεταβλητών υψομετρικών και κλιματικών συνθηκών: 28.536,224 τ.μ., με προσομοιώσεις χιονιού/βροχής/ηλιακής ακτινοβολίας και μέγιστη ταχύτητα ανέμου 250 km/h
  4. Μεγαλύτερη ζώνη δοκιμών σύγκρουσης με μεταβλητή γωνία (0–180°): 12.709,293 τ.μ.
  5. Μεγαλύτερος αριθμός διαθέσιμων δοκιμών σε εργαστήριο ασφάλειας: 27 τύποι

Σύμφωνα με την εταιρεία, το Geely Safety Centre ενσωματώνει βέλτιστες διεθνείς πρακτικές, συνδυάζοντας τεχνογνωσία κορυφαίων οργανισμών με τις ταχέως εξελισσόμενες δυνατότητες Έρευνας & Ανάπτυξης της Geely, με στόχο την υπέρβαση των κανονιστικών απαιτήσεων. Παράλληλα, ενισχύεται η συνεργασία με φορείς όπως το China Automotive Technology and Research Center (CATARC) και το Πανεπιστήμιο Tsinghua, μεταξύ άλλων μέσω της κοινής έκδοσης Λευκής Βίβλου για την ανάπτυξη της ασφάλειας ευφυών οχημάτων.

Την τελευταία δεκαετία, η Geely έχει επενδύσει πάνω από 250 δισ. RMB στην Έρευνα & Ανάπτυξη, με την ασφάλεια να παραμένει βασική προτεραιότητα. Η έναρξη λειτουργίας του Geely Safety Centre σηματοδοτεί, όπως υπογραμμίζεται, το επόμενο βήμα αυτής της στρατηγικής, με στόχο την παροχή ασφαλέστερων, εξυπνότερων και πιο βιώσιμων λύσεων κινητικότητας σε παγκόσμιο επίπεδο.

Ο Jerry Gan, διευθύνων σύμβουλος της Geely Auto Group, δήλωσε:
«Η ασφάλεια αποτελεί την ύψιστη προτεραιότητα της Geely Auto Group τα τελευταία 30 χρόνια. Πάντα επιδιώκαμε να υπερβαίνουμε τα εθνικά και περιφερειακά πρότυπα, θέτοντας νέα σημεία αναφοράς που ωφελούν ολόκληρη τη βιομηχανία και τους καταναλωτές παγκοσμίως. Με τα εγκαίνια του νέου Geely Safety Centre, ανοίγουμε ένα νέο κεφάλαιο στην ασφάλεια στην εποχή των ευφυών οχημάτων.»

Ο Li Chuanhai, αντιπρόεδρος της Geely Auto Group και επικεφαλής του Geely Research Institute, πρόσθεσε:
«Ο παγκόσμιος ηλεκτρικός και ευφυής μετασχηματισμός της αυτοκινητοβιομηχανίας απαιτεί νέα και υψηλότερα πρότυπα ασφάλειας, τόσο στον φυσικό όσο και στον ψηφιακό τομέα. Το νέο Geely Safety Centre υποστηρίζει και επιταχύνει την καινοτομία στην ασφάλεια, μέσα από συνεργασίες με τους κορυφαίους παγκόσμιους ηγέτες τεχνολογίας ασφάλειας.»

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων