Golden Milos Beach House by Domotel: Μέσα σε δύο μήνες «συστήθηκε» στη Μήλο

Golden Milos Beach House by Domotel: Μέσα σε δύο μήνες «συστήθηκε» στη Μήλο


Το Golden Milos Beach House by Domotel αποτελεί τη νέα προσθήκη στο χαρτοφυλάκιο της Domotel Hotels & Resorts, η οποία πλέον αριθμεί έξι ξενοδοχεία υπό την ιδιοκτησία της. Είναι η πρώτη φορά που η εταιρεία δραστηριοποιείται στο νησί της Μήλου.

Βρίσκεται στην παραλία του Προβατά σχεδόν πάνω στη θάλασσα και είναι το μοναδικό beachfront ξενοδοχείο στη Μήλο.

Η ομάδα της Domotel Hotels & Resorts επιδόθηκε σε έναν «αγώνα ταχύτητας», προκειμένου η μονάδα να είναι πλήρως λειτουργική στη φετινή σεζόν. Κι αυτό διότι η απόκτηση του ακινήτου ολοκληρώθηκε τον Φεβρουάριο και μόλις σε δύο μήνες το ξενοδοχείο άνοιξε τις πύλες του για να υποδεχθεί τους πρώτους πελάτες υπό τη νέα διεύθυνση. Στο πλαίσιο της ανακαίνισης, αναδιαμορφώθηκαν πλήρως τα δωμάτια, η πισίνα, το εστιατόριο και το beach club.

Πλεονέκτημα η τοποθεσία του, καθώς οι αποστάσεις για τα κεντρικά σημεία του νησιού είναι μικρές. Στα δέκα λεπτών βρίσκεται το αεροδρόμιο της Μήλου (το οποίο δέχεται μόνο μικρού μεγέθους αεροσκάφη). Σχεδόν 15 λεπτά απέχει το λιμάνι του Αδάμαντα, ενώ περίπου ο ίδιος χρόνος απαιτείται για να επισκεφθεί κάποιος τη χώρα της Μήλου την Πλάκα, ή τον αρχαιολογικό χώρο στον οποίο βρέθηκε το άγαλμα της Αφροδίτης της Μήλου. Επίσης σε κοντινή απόσταση βρίσκεται η πιο δημοφιλής και εντυπωσιακή παραλία του νησιού με το σεληνιακό της τοπίο, το Σαρακήνικο.

«Δύο σε ένα»

Η φιλοσοφία της εταιρείας για το ξεκίνημα του Golden Milos Beach House by Domotel είναι να λειτουργήσει ένα boutique hotel με τις luxury προδιαγραφές ενός πεντάστερου ξενοδοχείου.

Είναι ένα ξενοδοχείο για όλη την οικογένεια, με τους πελάτες κατά κύριο λόγο να είναι ηλικίας 35+. Με τα έως σήμερα δεδομένα, οι πελάτες προέρχονται από όλες τις μεγάλες τουριστικές αγορές, (Ευρώπη, ΗΠΑ), από την Αυστραλία, με τους Αμερικανούς ταξιδιώτες να κάνουν τις περισσότερες κρατήσεις.

Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος, για το διάστημα Ιανουάριος-Απρίλιο 2025, από τους τουρίστες από τις ΗΠΑ προήλθαν τα περισσότερα έσοδα της τάξεως των 325,5 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 36,8% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2024 κι έναντι 297,1 εκατ. ευρώ των φετινών εσόδων από τη Γερμανία.

Αναφορικά με τις εκτιμήσεις για το πώς θα κινηθεί η φετινή τουριστική σεζόν, η διοίκηση του ομίλου εκτιμάει ότι είναι μια χρονιά ιδιαίτερη. Στη Μύκονο και στη Σαντορίνη οι κρατήσεις είναι αισθητά πεσμένες (για διαφορετικούς λόγους). Ενώ για τη Μήλο, τα έως τώρα δεδομένα δεν δείχνουν μεγάλη απόκλιση σε σχέση με πέρυσι, καθώς παρατηρείται μια μικρή πτώση. 

Τέσσερις πυλώνες

Ο σχεδιασμός του ομίλου για τη λειτουργία του ξενοδοχείου βασίζεται σε τέσσερις πυλώνες:

  •  Η γαστρονομική εμπειρία στο εστιατόριο Milisio
  • Οι παροχές στο Salty Goat Beach Club (με δικό του μενού)
  • Οι υπηρεσίες ευεξίας στο Wellness Garden
  • Οι δραστηριότητες στο ξενοδοχείο και οι εκδρομές στο νησί

Αναφορικά με τα δρώμενα και τα experiences, η ομάδα της Domotel Hotels & Resorts επιδιώκει να επιτύχει μια σύνδεση των πελατών με την τοπική κοινωνία. Στο πλαίσιο αυτό διοργανώνονται εκδηλώσεις με τοπικά προϊόντα ή καλεσμένους κατοίκους του νησιού.

Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα για περιήγηση στη Μήλο συνοδεία ξεναγού με στάσεις σε χαρακτηριστικά σημεία του νησιού. Και όπως αναφέρθηκε, η τοποθεσία του ξενοδοχείου είναι τέτοια, που η περιήγηση δεν χρειάζεται να είναι μακράς διάρκειας.

Τα επόμενα βήματα

Όπως μας ενημέρωσε η Κωνσταντίνα Βογιατζίδου, Marketing & E-Commerce Manager του ομίλου, ο σχεδιασμός της Domotel Hotel & Resorts για το Golden Milos Beach House by Domotel δεν σταματάει εδώ.

Στο πλάνο της εταιρείας είναι να κατασκευασθούν 21 νέα δωμάτια πλησίον του χώρου της πισίνας (είναι το τρίτο αυτόνομο τμήμα του ξενοδοχείου με δικό μενού και η οποία λειτουργεί έως τις 19:00).

Επίσης στόχος του ομίλου είναι να υπάρξει σύνδεση με την τοπική κοινωνία. «Εμείς θέλουμε να στηρίξουμε τους συνεργάτες μας και πιστεύουμε ότι μέσα από αυτή τη συνεργασία θα είμαστε και οι δύο πλευρές κερδισμένες», μας είπε.

Στο ίδιο πλαίσιο ήταν και η τοποθέτηση του Executive Chairman του ομίλου Κωνσταντίνου Αλεξόπουλου, οποίος τόνισε ότι πρέπει να υπάρχει συντονισμός με την τοπική κοινωνία. «Επιδίωξή μας είναι η επιχειρηματική μας δραστηριότητα να αφήσει ένα θετικό αποτύπωμα στο νησί της Μήλου», τόνισε για να συμπληρώσει:

«Δεν είναι όλα καλώς καμωμένα στον τουρισμό στην Ελλάδα. Υπάρχουν προβλήματα που χρήζουν άμεσης προσοχής και αντιμετώπισης. Το ελληνικό τουριστικό brand είναι το πέμπτο καλύτερο στον κόσμο. Πρέπει να το διαφυλάξουμε και να το κάνουμε ακόμη καλύτερο. Η πέμπτη θέση πολύ δύσκολα γίνεται τέταρτη. Πολύ εύκολα όμως μπορεί να γίνει έκτη, έβδομη ή ακόμη και δέκατη».

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων