Lamda & ΔΑΑ: Τα low risk blue chips και το μεσοπρόθεσμο «στόρι» τους

Lamda & ΔΑΑ: Τα low risk blue chips και το μεσοπρόθεσμο «στόρι» τους


Μεγάλο μερίδιο της εγχώριας αγοράς θεωρεί τις μετοχές της Lamda Development και του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ) ως δύο από τους πλέον χαμηλού κινδύνου (low risk) τίτλους στην υψηλή κεφαλαιοποίηση.

Η Lamda Develοpment είναι η μοναδική εταιρεία υψηλής κεφαλαιοποίησης που σημειώνει πτώση από τις αρχές του νέου έτους, της τάξεως του 4%, ενώ ο Γενικός Δείκτης σημειώνει άνοδο για το ίδιο διάστημα 10%. Η υποαπόδοση της μετοχής  επεκτείνεται και στο διάστημα του 12μηνου, με τη μεταβολή της να είναι μόλις +1%, έναντι +13,5% της  αγοράς. 

Το ΔΑΑ, αντίθετα, καταγράφει θετική επίδοση φέτος, της τάξεως του 5%, υποαποδίδοντας, όμως, κατά 50% έναντι του Γενικού Δείκτη (+10%). Για το διάστημα του έτους η μεταβολή είναι αρνητική (-2,4%) και προφανώς υποαποδίδει έναντι της ευρύτερης αγοράς.

Για τη Lamda Develοpment, οι αναλυτές βλέπουν μεγάλα περιθώρια ανόδου της τάξεως του 50%, αφού η τιμή-στόχος τοποθετείται στα 10,50 ευρώ. Με τις μετοχές της Lamda Development να έχουν μακροπρόθεσμα υποαποδώσει έναντι του Γενικού Δείκτη του ΧΑ, οι αναλυτές εκτιμούν ότι αυτό δημιουργεί ένα ισχυρό σημείο εισόδου για όσους επιλέγουν να επενδύσουν στο project του Ελληνικού, ένα έργο με σημαντική κρυμμένη αξία και στα Lamda Malls, ένα σημαντικό περιουσιακό στοιχείο στην ελληνική αγορά.

Για το εννεάμηνο 2024,  τα ενοποιημένα EBITDA προ αποτιμήσεων ήταν στα €89,8 εκατ. ήτοι αυξημένα κατά 155% έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2023.Ο καθαρός δανεισμός ήταν €506 εκατ. και η καθαρή αξία ενεργητικού (NAV) στα €1.387 εκατ. ή discount 11% περίπου σε σχέση με την αποτίμηση των €1,24 δισ. στο ταμπλό του ΧΑ.

Για τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, η πρωτιά στην αύξηση στην επιβατική κίνηση σε πανευρωπαϊκό επίπεδο για πέρυσι και το ξεκίνημα με το δεξί για το 2025 φέρνει στο προσκήνιο τη μετοχή. 

O βρετανικός οίκος Barclays διατηρεί τη σύσταση υπεραπόδοσης έναντι της αγοράς για τη μετοχή και προχώρησε σε αύξηση της τιμής στόχου στα €9,30 από €9 πριν. Η εταιρεία θα ανακοινώσει τα αποτελέσματα δ’ τριμήνου και 2024 στις 4 Μαρτίου, ενώ την επόμενη Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου πριν το άνοιγμα της συνεδρίασης θα ανακοινώσει flash note των χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων του 2024.

Οι τάσεις στην επιβατική κίνηση προς την Αθήνα παραμένουν εξαιρετικά ευνοϊκές, με ισχυρές ροές κυκλοφορίας από την Ευρώπη, τη Βόρεια Αμερική και τη Μέση Ανατολή. Η BofA χαρακτηρίζει υγιείς της προοπτικές για την επιβατική κίνηση στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, αλλά αξιολογεί τη μετοχή ως «ουδέτερη» , με τιμή-στόχο τα €9, παρότι προβλέπει όγκο +6% το 2025, με τα στοιχεία για την αεροπορική χωρητικότητα να δείχνουν ρυθμό αύξησης 12,5% το α’ τρίμηνο του 2025 σε ετήσια βάση.

H μέση τιμή, στη βάση δεδομένων της Factset, είναι στα €9,05 με αρνητικό περιθώριο 5% περίπου.

Τα τεχνικά «σήματα» για τις δύο μετοχές

Για τη Lamda Development, η τεχνική εικόνα συνεχίζει να βρίσκεται σε range trading, με το πάνω όριο του εύρους διακύμανσης  στα 7,2 ευρώ και το κάτω στην περιοχή των 6,50 ευρώ. Ο τίτλος βρίσκεται ακριβώς στο pivot point των εκθετικών κινητών μέσων όρων των 200 ημερών και 50 ημερών (ΕΚΜΟ 200 ημερών και 50 ημερών) στα 7,06 ευρώ, επίπεδο που θα πρέπει να διασπάσει. Σημαντική στήριξη εμφανίζεται στα 6,15 ευρώ ανά μετοχή και πάνω όριο στο διάστημα των 7,10-7,30 ευρώ.

Το ΔΑΑ είναι μόλις ένα έτος εισηγμένο στο ΧΑ και παρουσιάζουμε το δίωρο διάγραμμα της μετοχής για μεγαλύτερη λεπτομέρεια στην ανάλυσή μας. Μετά τη βύθιση κατά 17% στα €7,3 από τα €8,8 που έφτασε στο ντεμπούτο της στο ΧΑ, η μετοχή έχει επανέλθει υψηλότερα και προσπαθεί να διασπάσει το επίπεδο των €8,5, με στήριξη στα €8,2-€8,27.

* Το παρόν δεν αποτελεί σύσταση επενδυτικής στρατηγικής αναφορικά με χρηματοπιστωτικά μέσα ή εκδότες χρηματοπιστωτικών μέσων και δεν περιέχει την οποιαδήποτε γνώμη σχετικά με την παρούσα ή μελλοντική αξία χρηματοπιστωτικών μέσων. Οι πληροφορίες και οι απόψεις στο συγκεκριμένο έγγραφο είναι για ενημέρωση του αναγνώστη και μόνο.

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων