LVMH: Πτώση 15% στα λειτουργικά κέρδη το πρώτο εξάμηνο

To τμήμα μόδας και δερμάτινων ειδών της LVMH κατέγραψε απότομη πτώση στις πωλήσεις τριμήνου, σε μια ακόμα ένδειξη ότι η ζήτηση για είδη πολυτελείας έχει αποδυναμωθεί μετά από μια περίοδο μεγάλων αυξήσεων τιμών και αυξημένης οικονομικής αβεβαιότητας.
Οι οργανικές πωλήσεις του συγκεκριμένου τμήματος — στο οποίο ανήκουν μάρκες όπως η Dior και η Louis Vuitton — μειώθηκαν κατά 9% το δεύτερο τρίμηνο, υποχωρώντας στα 9 δισ. ευρώ.
Η πτώση σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2024 ήταν μεγαλύτερη από ό,τι ανέμεναν οι αναλυτές. Ήταν επίσης η χειρότερη επίδοση μεταξύ των υπόλοιπων τμημάτων της LVMH.
Όπως μεταδίδουν οι Financial Times, τα λειτουργικά κέρδη της LVMH μειώθηκαν κατά 15% στα €9,01 δισ. το πρώτο εξάμηνο, επίδοση καλύτερη από την πτώση 16,7% που είχαν προβλέψει οι αναλυτές.
Ο όμιλος είναι αντιμέτωπος με μια γενικευμένη επιβράδυνση στον κλάδο πολυτελών ειδών, που οφείλεται στην υποχώρηση της ζήτησης από κινέζους καταναλωτές και στην αβεβαιότητα των καταναλωτών στις ΗΠΑ.
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.