MagentaONE η νέα εμπορική ομπρέλα του ΟΤΕ

MagentaONE η νέα εμπορική ομπρέλα του ΟΤΕ



Τη νέα του εμπορική πολιτική ξεδιπλώνει ο ΟΤΕ, έπειτα από την αλλαγή του brand, από Cosmote σε Cosmote Telekom, λανσάροντας υπηρεσία, υπό την ονομασία, MagentaONE.

To Magenta που αποτελεί ταυτόχρονα και το εταιρικό χρώμα της Telekom αξιοποιείται από τις θυγατρικές Deutsche Telekom (βασική μέτοχος του ΟΤΕ) σε σειρά από παρεχόμενες υπηρεσίες.

Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε χθες ο ΟΤΕ η νέα υπηρεσία MagentaONE αντικαθιστά την υπηρεσία CosmoteONE και απευθύνεται στο 70% της συνδρομητικής του βάσης (όσους δηλαδή έχουν συνδυαστικές υπηρεσίες) καθώς ελάχιστη προϋπόθεση για να την αποκτήσει κανείς είναι να διαθέτει σύνδεση κινητής και σταθερής τηλεφωνίας στον ΟΤΕ.

Με άλλα λόγια καθίσταται η «ομπρέλα» για οποιοδήποτε συνδυασμό προγράμματος σταθερής και κινητής του ΟΤΕ, με δέλεαρ για τον καταναλωτή εκπτώσεις και προνόμια. Παράλληλα έχει αναβαθμιστεί το Cosmote App δίνοντας τη δυνατότητα στους συνδρομητές να δημιουργήσουν το δικό τους MagentaONE σχήμα.
Βασικό χαρακτηριστικό της νέας υπηρεσίας είναι ότι για πρώτη φορά, συνδέει  τηλεπικοινωνιακά και τα μη τηλεπικοινωνιακά προϊόντα: σταθερή, κινητή, τηλεόραση, παραγγελίες φαγητού, πληρωμές λογαριασμών, ασφάλιση και έξυπνο σπίτι.

Ο Παναγιώτης Γαβριηλίδης, Chief Commercial Officer Consumer Segment Ομίλου ΟΤΕ, κατά την παρουσίαση χθες της νέας υπηρεσίας, σημείωσε, μεταξύ άλλων, ότι «πλέον ο ανταγωνισμός για εμάς δεν είναι με τους υπολοίπους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους, αλλά με τις μεγάλες παγκόσμιες πλατφόρμες, γι΄ αυτό και πρέπει να αλλάξουμε λαμβάνοντας την αύρα από το διεθνές περιβάλλον. Θέλουμε να διαφοροποιηθούμε από τον ανταγωνισμό και να παρέχουμε κάτι νέο, πρόκειται για στρατηγική κίνηση, δημιουργούμε ένα ενιαίο ψηφιακό οικοσύστημα».

Απαντώντας σε ερώτημα για το αν η νέα υπηρεσία είναι μια πρώιμη απάντηση στην είσοδο και άλλων παιχτών στις τηλεπικοινωνίες (π.χ. ΔΕΗ) ο κ. Γαβριηλίδης ανέφερε πως «το Magenta είναι βασικό συστατικό της στρατηγικής μας, ενώ το συνδυασμό των υπηρεσιών που είμαστε σε θέση να κάνουμε ως Όμιλος είναι αδύνατον να τον ακολουθήσει κανείς».

Όπως είπε ανάλογες κινήσεις δρομολογούνται και για τα επιχειρηματικά πακέτα υπηρεσιών. Διευκρίνισε, πάντως, πως δεν είναι κανόνας όλα τα προϊόντα του ΟΤΕ να μπουν κάτω από τη μάρκα Magenta, ενώ όταν ρωτήθηκε αν το Cosmote TV θα μετονομαστεί σε Magenta TV απάντησε «μπορεί».

Tι κερδίζουν οι συνδρομητές

Αναφορικά με την ίδια τη νέα υπηρεσία ειδικότερα, ο πελάτης κερδίζει, ανάλογα με τις συνδέσεις που συνδυάζει, εκπτώσεις σε προγράμματα κινητής (συμβόλαια, καρτοσυμβόλαια ), σταθερής (Cosmote Fiber, Cosmote 5G WiFi), δωρεάν λεπτά ομιλίας στα καρτοκινητά για επικοινωνία με όλα τα μέλη της οικογένειας, επιπλέον χρηματική αξία με κάθε ανανέωση των καρτοκινητών και επί του ποσού μηνιαίας ανανέωσης του Cosmote Neo.

Επίσης, οι πελάτες που θα ενταχθούν στο MagentaONE επωφελούνται από προσφορές που περιλαμβάνουν κουπόνι για ενοικίαση ή αγορά ταινιών από το Movies Club της Cosmote TV, κουπόνια στο BOX, 2% payzy cashback στην πληρωμή λογαριασμών, προνομιακή ασφάλεια περιεχομένου κατοικίας στο Cosmote Insurance και έκπτωση σε SmartHome προϊόντα.

Επιπρόσθετα, ο ΟΤΕ στο πλαίσιο του προαναφερόμενου πακέτου υπηρεσιών παρέχει και την υπηρεσία Always OnLine για αδιάλειπτη πρόσβαση στο internet σε περίπτωση διακοπής της σταθερής σύνδεσης. Το router συνδέεται αυτόματα στο δίκτυο της κινητής και συνεχίζει να παρέχει internet σε όλες τις συνδεδεμένες συσκευές.

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων