ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ

Οικονομικά Άρθρα και Ειδήσεις με άποψη

Μακιγιάζ νοσταλγία: Η βιομηχανία καλλυντικών επιστρέφει στα εμβληματικά 90s

Share:
Η βιομηχανία καλλυντικών επανεφευρίσκει συνεχώς τον εαυτό της. Στόχος της να κατακτήσει τους δύο προνομιούχους στόχους της, τις γενιές Z και Y, προσφέροντας πιο οικολογικά υπεύθυνες, χωρίς αποκλεισμούς ή ηθικές συλλογές, σύμφωνα με τις αξίες αυτών των νεότερων καταναλωτών. Ωστόσο, ορισμένες επωνυμίες επιζητούν τη νοσταλγία για τις τελευταίες συλλογές τους. Το επιτυγχάνουν εστιάζοντας σε καλτ […]



Διαβάστε όλο το Άρθρο…

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Previous Article

Πηγή Δεβετζή: «Δεν θέλω να ξαναδώ τον πρώην άντρα μου, μου έχει κάνει μεγάλο κακό»

Next Article

Ράλλη: «Γιατί δεν λέει κανείς ότι η Σπυροπούλου είχε σχέση με τον ιδιοκτήτη του καναλιού;»

Μπορεί επίσης να σας αρέσουν:

Προτεινόμενα:
“Κόλαφος” η παρουσιάστρια Διαβάστε όλο το Άρθρο… Διαβάστε όλο το…