myNAFTILIAlive: Διευρύνονται οι ψηφιακές υπηρεσίες για τους ναυτικούς με 11 συνολικά διαδικασίες
Ψηφιακό άλμα στη ναυτιλία μέσω myNAFTILIAlive: Από πιστοποιητικά έως ανανεώσεις τα ραντεβού γίνονται πλέον… online
Από τις 8 Δεκεμβρίου οι ναυτικοί μπορούν πλέον να προγραμματίζουν ηλεκτρονικά τα ραντεβού τους για οκτώ επιπλέον διαδικασίες μέσω της πλατφόρμας myNAFTILIAlive, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των διαθέσιμων υπηρεσιών στις 11. Η νέα δυνατότητα αφορά διαδικασίες έκδοσης αποδεικτικών ναυτικής ικανότητας και ποικίλων πιστοποιητικών, οι οποίες απαιτούν φυσική παρουσία.
Η πλατφόρμα λειτουργεί με προγραμματισμένα ραντεβού, ενισχύοντας τη διαφάνεια, την ομαλή ροή εργασιών και την ισότιμη εξυπηρέτηση των ναυτικών. Το σύστημα μπορεί να εξυπηρετεί έως και 120 ραντεβού ημερησίως, μειώνοντας τις ουρές και τους χρόνους αναμονής.
Ποιες διαδικασίες καλύπτονται
Τα ραντεβού, με διαθεσιμότητα από 15 Δεκεμβρίου, μπορούν πλέον να κλειστούν για:
- Έκδοση αποδεικτικών ναυτικής ικανότητας και βεβαιώσεων
- Έκδοση πιστοποιητικών SSO αξιωματικών και κατώτερων πληρωμάτων
- Επικύρωση πιστοποιητικών αλλοδαπών ναυτικών
- Πιστοποιητικό TYPE-RATING
- Βεβαίωση ακύρωσης πιστοποιητικών λόγω συνταξιοδότησης
- Πιστοποιητικά Tanker Safety
- Πιστοποιητικά βάσει κωδίκων IGF και POLAR
- Ανανεώσεις πιστοποιητικών RO-RO Passenger
Μέσω του myNAFTILIAlive εξυπηρετείται το σύνολο των εγγεγραμμένων Ελλήνων ναυτικών όλων των ειδικοτήτων, καθώς και οι νόμιμοι εκπρόσωποί τους, για φυσική παρουσία στο Τμήμα Αποδεικτικών Ναυτικής Ικανότητας της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Ναυτικών.
Η είσοδος πραγματοποιείται με τους κωδικούς Taxisnet είτε μέσω gov.gr («Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών»), είτε απευθείας στην ηλεκτρονική διεύθυνση της πλατφόρμας. Ο χρήστης επιλέγει ημέρα και ώρα βάσει διαθεσιμότητας και λαμβάνει άμεσα επιβεβαίωση μέσω e-mail, ενώ παρέχεται δυνατότητα επαναπρογραμματισμού ή ακύρωσης.
Στο ραντεβού απαιτείται αυτοπρόσωπη παρουσία του ναυτικού ή του εκπροσώπου του με νόμιμη εξουσιοδότηση.
Δύο χρόνια λειτουργίας, πάνω από 14.000 ραντεβού
Στα δύο πρώτα χρόνια λειτουργίας του myNAFTILIAlive έχουν ήδη προγραμματιστεί περισσότερα από 14.300 ραντεβού για χορήγηση ναυτικού φυλλαδίου και επικύρωση θαλάσσιας υπηρεσίας, γεγονός που αποτυπώνει την έντονη ανάγκη ψηφιακής εξυπηρέτησης στον ναυτιλιακό κλάδο.
Η πλατφόρμα αποτελεί προϊόν συνεργασίας των Υπουργείων Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, σχεδιασμένη στα πρότυπα των επιτυχημένων εφαρμογών myDeskLive. Τα ψηφιακά ραντεβού έχουν ήδη καθιερωθεί σε πολλούς φορείς του Δημοσίου, με περισσότερες από 1,95 εκατ. κρατήσεις μέχρι σήμερα, υποστηρίζοντας τη μετάβαση σε μια πιο σύγχρονη και αποτελεσματική δημόσια διοίκηση.
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.




