Ricardo Bellini: Ποιος είναι ο νέος CEO του Valentino

Ο Ρικάρντο Μπελίνι, πάλαι ποτέ CEO της Chloe είναι ο νέος CEO του ιταλικού brand Valentino.
Eπί της ουσίας πρόκειται για μια ημι-εσωτερική μετακίνηση, καθώς ο Bellini ήταν διευθύνων σύμβουλος της Mayhoola, κορυφαίας εταιρείας επενδυτών της Valentino.
Όπως έγινε γνωστό πριν από λίγες ώρες, ο Μπελίνι στις αρχές Σεπτεμβρίου, αντικαθιστά τον Jacopo Venturini, του οποίου η αποχώρηση με «αμοιβαία συμφωνία» ανακοινώθηκε την περασμένη εβδομάδα.
Από πλευράς του, ο Rachid Mohamed Rachid, πρόεδρος της Valentino, δήλωσε ότι μαζί με τον επικεφαλής δημιουργικού Alessandro Michele, θα «προωθήσει τον οίκο και θα ενισχύσει τη μοναδική του ταυτότητα».
Ο Bellini είναι διευθύνων σύμβουλος της Mayhoola μόλις από τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους και οι αρμοδιότητές του σε αυτόν τον ρόλο περιελάμβαναν την επίβλεψη των στρατηγικών και επιχειρησιακών δραστηριοτήτων του χαρτοφυλακίου πολυτελών μαρκών της Mayhoola, τη συμβολή στον καθορισμό της επιχειρηματικής δραστηριότητας του ομίλου, την υποστήριξη των μαρκών στη βελτίωση της απόδοσής τους, την ενθάρρυνση της ανάπτυξης ταλέντων και τον εντοπισμό ευκαιριών ανάπτυξης.
Προηγουμένως εργαζόταν στην Chloé, όπου ήταν Διευθύνων Σύμβουλος από το 2019 έως το 2023. Κατείχε επίσης διάφορες ανώτερες θέσεις στην ετικέτα Diesel της OTB και στη συνέχεια διηύθυνε τη μονάδα Maison Margiela. Και έχει ένα ισχυρό ιστορικό στον κλάδο της ομορφιάς, με 12 χρόνια στην Procter & Gamble, τα τελευταία δύο ως διευθυντής μάρκετινγκ του τμήματος Beauty & Prestige.
Η έλευση του στο ιστορικό brand έρχεται σε μια στιγμή που ο τομέας των ειδών πολυτελείας συνεχίζει να παλεύει με μια εκτεταμένη επιβράδυνση, με πολύ λίγες ετικέτες να συνεχίζουν σε ανοδική τροχιά.
Στην πραγματικότητα, οι βασικοί παίκτες, η LVMH και η Kering (η οποία κατέχει σημαντικό μερίδιο στην Valentino), συγκαταλέγονται και οι δύο μεταξύ των πιο εξέχοντων ονομάτων που αναφέρουν χαμηλότερες πωλήσεις και κέρδη.
Δεν υπάρχουν διαθέσιμα ενημερωμένα αποτελέσματα για την Valentino, αλλά νωρίτερα φέτος υπέβαλε τους ισολογισμούς της που έδειξαν ότι πέρασε ένα ταραχώδες 2024. Η εταιρεία ανέφερε ετήσια έσοδα 1,31 δισεκατομμυρίων ευρώ, μειωμένα κατά 2% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες και 3% σε τρέχουσες ισοτιμίες. Οι λιανικές πωλήσεις και οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου αυξήθηκαν κατά τη διάρκεια του έτους, αλλά τα EBITDA μειώθηκαν κατά 22% στα 246 εκατομμύρια ευρώ, εν μέρει λόγω μη επαναλαμβανόμενων εξόδων.
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.