Tour Operators και αεροπορικές εταιρείες σε Αυστρία και Ελβετία «κλειδώνουν» Ελλάδα για το 2026 – FinanceNews.gr
Αυστριακοί και Ελβετοί Tour Operators αυξάνουν πτήσεις και εντάσσουν νέους ελληνικούς προορισμούς στα προγράμματα του 2026
Το ενδιαφέρον των Tour Operators της Αυστρίας και της Ελβετίας για την Ελλάδα αυξάνεται εντυπωσιακά, με τα προγράμματα του 2026 να διαμορφώνονται ήδη γύρω από ελληνικούς προορισμούς και νέες αεροπορικές συνδέσεις. Η Υπηρεσία ΕΟΤ Αυστρίας, συμμετέχοντας σε μεγάλο roadshow των Ideal Tours και Springer Reisen σε πέντε πόλεις, διαπίστωσε ισχυρή δυναμική και ξεκάθαρη τάση περαιτέρω ανόδου για την επόμενη σεζόν.
Οι εκπρόσωποι της ελληνικής αποστολής παρουσίασαν νέους προορισμούς και είχαν άμεση επαφή με εκατοντάδες στελέχη του τουρισμού, καταγράφοντας αυξημένες προσδοκίες τόσο από την αγορά της Αυστρίας όσο και από την Ελβετία. Η θετική πορεία της τουριστικής χρονιάς του 2025 λειτουργεί ως καταλύτης για την ενίσχυση του πτητικού προγράμματος και την προσθήκη νέων προορισμών.
Νέα δρομολόγια και ενισχυμένη διαθεσιμότητα θέσεων
Το 2026 φέρνει σημαντικές αλλαγές στον χάρτη των απευθείας πτήσεων. Η Skyalps εντάσσει την Κέρκυρα στο δίκτυό της από το Ίνσμπρουκ, επεκτείνοντας το πρόγραμμα που ήδη περιλαμβάνει Πρέβεζα, Κεφαλονιά, Καλαμάτα και Χαλκιδική. Παράλληλα, η Springer Reisen εμπλουτίζει την ήδη μεγάλη γκάμα προορισμών με νέα σύνδεση Βιέννη–Χίος, ενώ από Graz και Klagenfurt ενισχύονται οι πτήσεις προς Κυκλάδες, Σποράδες και Δωδεκάνησα.
Η Austrian Airlines προσθέτει τη Λέσβο στο πτητικό της πρόγραμμα, διατηρώντας την πτήση προς Λήμνο για δεύτερη χρονιά και παραμένοντας η μόνη εταιρεία με απευθείας συνδέσεις σε περισσότερους από 15 ελληνικούς προορισμούς. Στο μεταξύ, η Edelweiss και η Swiss δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης σε 12 δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς, όπως Χανιά, Ηράκλειο, Ζάκυνθος, Σαντορίνη και Πρέβεζα, από τον Απρίλιο μέχρι τον Νοέμβριο.
Στο επίκεντρο και ο οινοτουρισμός
Η προώθηση της Ελλάδας στην αγορά της Ελβετίας ενισχύθηκε και μέσα από ειδική βραδιά οινοτουρισμού στη Sierre de Valais, όπου η Σαντορίνη ήταν τιμώμενος προορισμός. Με τη συνεργασία του Μουσείου Οίνου, της ελληνικής πρεσβείας και της Υπηρεσίας ΕΟΤ, παρουσιάστηκε η οινική ταυτότητα της χώρας, ενώ τα κρασιά της Santo Wines εντυπωσίασαν τους επισκέπτες και τα στελέχη της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Η έκθεση συνεχίζεται έως τα τέλη Νοεμβρίου, επιβεβαιώνοντας την αυξανόμενη αξία του οινοτουρισμού ως συμπληρωματικού άξονα προβολής της Ελλάδας στη διεθνή αγορά.
Διαβάστε επίσης: WTM 2025: Η Ελλάδα ενισχύει τη σύνδεση με τη Βρετανία και προωθεί βιώσιμο τουρισμό
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.




