UBS: Από ποιους θα διακινηθεί πλούτος $83 τρισ. τα επόμενα 20 χρόνια

Η συνδυασμένη μελλοντική αγοραστική δύναμη της Γενιάς Άλφα (η πρώτη πλήρης γενιά του 21ου αιώνα) και των γονέων τους της γενιάς των Millennials θα μπορούσε να αποτελέσει μια ευκαιρία για τους επενδυτές, σύμφωνα με τους αναλυτές της UBS.
Σε σημείωμά τους προς τους πελάτες, οι αναλυτές επισήμαναν ότι πλούτος αξίας σχεδόν 83,5 τρισ. δολαρίων εκτιμάται ότι θα διακινηθεί τα επόμενα 20 έως 25 χρόνια, στηρίζοντας τις δαπάνες που θα καταβάλλει ιδίως η Generation Alpha ή Gen Alpha.
«Η Gen Alpha είναι πιθανό να είναι η μεγαλύτερη κοινωνική ομάδα κατά τη διάρκεια της ζωής της, δεδομένης της μείωσης των ποσοστών γεννήσεων, με την Ινδία, τη Νιγηρία και την Κίνα να είναι οι τρεις πρώτες χώρες που γεννούν αυτή τη γενιά», έγραψαν οι αναλυτές.
«Οι αξίες, οι απόψεις και οι αποφάσεις τους μπορεί να έχουν ουσιαστική επιρροή στην οικονομία για το μεγαλύτερο μέρος της ζωής τους».
Οι αναλυτές πρόσθεσαν ότι οι καταναλωτικές συνήθειες της Gen Alpha, ή αλλιώς της κοόρτης που γεννήθηκε μεταξύ των αρχών της δεκαετίας του 2010 και των μέσων της δεκαετίας του 2020, ενδέχεται να επικεντρωθούν γύρω από τρία σημαντικά θέματα: την παιχνιδοποίηση, την ευεξία και τη βιώσιμη διαβίωση.
«Ο καταναλωτής Alpha: Ένας εξαιρετικά ευαισθητοποιημένος, ψηφιακός οικολογικός πολεμιστής που εκτιμά την ευημερία», έγραψαν οι αναλυτές.
Σχεδόν έξι στους δέκα ανθρώπους αυτής της γενιάς έχουν ανακαλύψει νέα brands και είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από εταιρείες που εμφανίζονται σε ένα παιχνίδι, σημείωσαν.
«Τα βιντεοπαιχνίδια υπάρχουν εδώ και πολύ καιρό, όμως η γενιά Alpha ασχολείται με αυτά με εντελώς νέους τρόπους, με [περισσότερο από] το 50% να αλληλεπιδρά με τα παιχνίδια εκτός του πραγματικού χρόνου παιχνιδιού μέσω διαδικτυακού περιεχομένου, για παράδειγμα, σε σύγκριση με το 36% των Millennials», ανέφεραν οι αναλυτές.
«Τα παιχνίδια θα μπορούσαν, επομένως, να αποτελέσουν ένα δημοφιλές κανάλι για την εμπλοκή με την ανερχόμενη Gen Alpha».
Οι αναλυτές της UBS δήλωσαν ότι η έρευνά τους έδειξε επίσης ότι η Gen Alpha ανησυχεί για την ψυχική και σωματική της ευεξία. Αυτό οφείλεται εν μέρει στο γεγονός ότι οι γονείς αυτής της γενιάς «ανησυχούν ουσιαστικά περισσότερο για τη διατροφή των παιδιών τους» από ό,τι οι γονείς της γενιάς Z που προηγείται της Gen Alpha.
Πράγματι, τα παιδιά της Gen Alpha έχουν ήδη αρχίσει να ασχολούνται με τα προϊόντα ομορφιάς τέσσερα έως πέντε χρόνια πριν από τη Gen Z, με την πανδημία COVID-19 να επιταχύνει ιδιαίτερα την ευαισθητοποίηση για την ολιστική ευεξία ως έννοια, ανέφεραν οι αναλυτές. Πρόσθεσαν ότι οι καταναλωτές της Gen Alpha είναι «ευθυγραμμισμένοι» με τους βασικούς οδηγούς της βιομηχανίας ευεξίας, όπως η υγιεινή διατροφή, η ομορφιά και η σωματική δραστηριότητα.
Η Gen Alpha μπορεί ίσως να είναι πιο ευαισθητοποιημένη στις περιβαλλοντικές ανησυχίες, γεγονός που θα μπορούσε να τους ωθήσει σταδιακά να ακολουθήσουν πιο φιλικές προς το περιβάλλον συμπεριφορές, ανέφεραν οι αναλυτές της UBS.
Κάτι που θα μπορούσε να τους οδηγήσει να αλλάξουν τα πρότυπα δαπανών των νοικοκυριών, επηρεάζοντας τους γονείς να καταστήσουν τα σπίτια τους πιο βιώσιμα και να προσφέρουν εθελοντική εργασία για την προστασία ή την αποκατάσταση του περιβάλλοντος, προέβλεψαν οι αναλυτές.
«Ωστόσο, η ευθυγράμμιση μεταξύ των αξιών και των αποφάσεων για αγορές είναι αμφισβητήσιμη, δεδομένης της ελκυστικότητας της άμεσης ικανοποίησης και των χαμηλών τιμών», επισήμαναν, αναφέροντας ως παράδειγμα την επιτυχία των ονομάτων γρήγορης μόδας.
Περισσότερες από 50 εταιρείες σε διάφορους κλάδους επισημάνθηκαν από την UBS ως πιθανώς εκτεθειμένες σε αυτές τις τάσεις.
Μεταξύ αυτών, επισημάνθηκαν οι διαδικτυακοί όμιλοι και τυχερών παιχνιδιών Bilibili, Electronic Arts, Hasbro, Mattel , NetEase. Ο κολοσσός των καλλυντικών L’Oreal, αναφέρεται επίσης, μαζί με την κινεζική εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων BYD , την ιδιοκτήτρια της Zara, Inditex, και τους ομίλους ημιαγωγών Arm Holdings και Qualcomm.
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.