Δοκιμάζουμε το Citroen C3 Aircross 1.2 Hybrid 145 PS e-DCS6
Με «όπλα» τον προσιτό χαρακτήρα στο οικονομικό, τους χώρους, την άνεση και το μοντέρνο στοιχείο, το C3 Aircross επιχειρεί «μπάσιμο» στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV.
Οι εποχές που ήξερες πάνω κάτω τι θα περιμένεις από κάθε νέα έλευση μόνο και μόνο από την ονομασία της έχουν περάσει προ πολλού. Ακούς λοιπόν νέο Citroen C3 και περιμένεις ένα τυπικό σουπερμίνι, μέχρι που βλέπεις ένα ολοκληρωμένο «boxy» πολυεργαλείο.
Διαβάζεις ότι έρχεται και η Aircross εκδοχή του και ξαφνικά βρίσκεσαι ενώπιον ενός SUV με μήκος που φθάνει τα 4,39 μέτρα, 2,67 μέτρα μεταξόνιο και να απέχει 20 ολόκληρα εκατοστά από το έδαφος.
Βέβαια, η πλατφόρμα Smart Car του ομίλου Stellantis στην οποία βασίζεται, έπρεπε να μας έχει προϊδεάσει, όπως άλλωστε και η τάση των νέων μοντέλων για αύξηση των διαστάσεων.
Στην περίπτωση όμως του C3 Aircross έχουμε ένα κανονικότατο μικρομεσαίο SUV, με δυνατό χαρτί μάλιστα τους διαθέσιμους χώρους.
Πριν προχωρήσουμε εκεί όμως, ας δούμε ποια είναι η πρώτη εικόνα που μας δίνει το γαλλικό μοντέλο. Εκ πρώτης όψεως λοιπόν διατηρεί ξεκάθαρη σχεδιαστική γραμμή, όμοια με το απλό C3.
Τετράγωνη λογική σε όλα τα μήκη και πλάτη του αμαξώματος, μπόλικες ακμές, κοφτή μάσκα και αντίστοιχα το πίσω μέρος, που «κόβεται» απότομα και όμορφα, φωτιστικά σώματα LED με φινέτσα και διακριτικότητα.
Οι ράγες οροφής, η διχρωμία του αμαξώματος και το ψηλό προφίλ των ελαστικών, μαζί με τα προστατευτικά στους θόλους, επιβεβαιώνουν τον SUV χαρακτήρα που ήθελε να δώσει η Citroen και σίγουρα το κατάφερε και με το παραπάνω στην περίπτωση του Aircross της δοκιμής μας.
Στο εσωτερικό του κομψού Citroen οι εκπλήξεις δεν είναι το ίδιο μεγάλες. Πώς να ήταν άλλωστε, όταν ο όμιλος Stellantis φροντίζει για τις μπόλικες ομοιότητες στα μοντέλα της αντίστοιχης κατηγορίας.
Εξαίρεση αποτελεί στην περίπτωση της Citroen το Head Up Display που παίζει το ρόλο του πίνακα οργάνων, μόνο που αντί να αντανακλά στο παρμπρίζ το κάνει στο βάθος πίσω από το τιμόνι.
Η οθόνη πολυμέσων με τεχνολογία αφής έχει μέγεθος 10,25 ίντσες και είναι πιο κλασσική με μέτρια ποιότητα γραφικών αλλά εύκολη στη χρήση και την εξοικείωση, ενώ κάτω από τους μεσαίους αεραγωγούς έχουμε καλοδεχούμενους φυσικούς διακόπτες για τον κλιματισμό.
Γενικά αυτό που σου μένει είναι η προσπάθεια της εταιρείας να περάσει το μήνυμα της απλότητας στην καμπίνα του C3 Aircross.
Χωρίς φλυαρίες, κυριαρχεί η πρακτικότητα με μπόλικες θήκες για ποτήρια, μπουκαλάκια ή μικρά αντικείμενα, ενώ η χρήση πλαστικού είναι γενναία στα εσωτερικά των πορτών κάτι που δεν μπορεί να κρυφτεί ούτε στο μάτι αλλά ούτε και κατά τη χρήση.
Η υφασμάτινη επένδυση στο ταμπλό πάντως σώζει την κατάσταση στο κομμάτι της αισθητικής, με τη δερμάτινη υφή στα καθίσματα (αναλόγως την έκδοση εξοπλισμού) να δίνει πόντους στη συνολική ποιότητα των υλικών.
Βλέποντας βέβαια τα καθίσματα στο Aircross δεν κολλάς τόσο με τα χρώματα και τα υλικά, όσο με το σχεδιασμό και το φάρδος τους, καθώς παραπέμπουν περισσότερο σε καναπέ σαλονιού και λιγότερο σε κλασσικό SUV.
Ο τρόπος που σε υποδέχονται δείχνει κατευθείαν ότι πρόκειται για μία περίπτωση καμπίνας που χαρίζει σούπερ άνεση, ενώ αξίζει να σημειώσουμε ότι το γαλλικό SUV διατίθεται και ως επταθέσιο με επιπλέον κόστος +744 ευρώ.
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.




