Μετρό Θεσσαλονίκης: Ένας μήνας χωρίς δρομολόγια για την επέκταση στην Καλαμαριά – FinanceNews.gr

Αλλαγές στο ωράριο λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης έως 9 Νοεμβρίου λόγω δοκιμών. Ακολουθεί διακοπή ενός μήνα
Η Θεσσαλονίκη μπαίνει σε νέα φάση προετοιμασίας για την επέκταση του Μετρό προς την Καλαμαριά, με αποτέλεσμα το ωράριο λειτουργίας του να τροποποιηθεί από σήμερα, Δευτέρα 6 Οκτωβρίου, έως και τις 9 Νοεμβρίου.
Οι αλλαγές κρίνονται απαραίτητες προκειμένου να ολοκληρωθούν οι τεχνικές και επιχειρησιακές δοκιμές της νέας γραμμής, που θα ενώσει το κέντρο της πόλης με τα ανατολικά προάστια, πριν την οριστική παράδοσή της στους επιβάτες.
Νέο ωράριο μέχρι τις 9 Νοεμβρίου
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Αττικό Μετρό, από Δευτέρα έως Παρασκευή τα δρομολόγια θα ξεκινούν στις 06:30 το πρωί και θα ολοκληρώνονται στις 23:00 το βράδυ.
Τα Σαββατοκύριακα, η έναρξη θα γίνεται στις 08:00 το πρωί, με το τελευταίο δρομολόγιο επίσης στις 23:00.
Το νέο πρόγραμμα ισχύει για τα δρομολόγια και από τους δύο τερματικούς σταθμούς: τον «Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό» και τη «Νέα Ελβετία».
Ένας μήνας χωρίς Μετρό – Η κρίσιμη φάση δοκιμών
Μετά την ολοκλήρωση αυτής της περιόδου, το Μετρό Θεσσαλονίκης θα διακόψει πλήρως τη λειτουργία του από τις 9 Νοεμβρίου έως τις 10 Δεκεμβρίου.
Κατά τη διάρκεια αυτού του μήνα, θα διεξαχθούν οι τελικές δοκιμές στους συρμούς, τα συστήματα ασφαλείας και τον συγχρονισμό της νέας επέκτασης προς Καλαμαριά, βήμα που θεωρείται καθοριστικό για την ασφαλή και αξιόπιστη λειτουργία του δικτύου.
Από τις 10 Δεκεμβρίου θα αρχίσει η σταδιακή επαναλειτουργία του με το προηγούμενο, κανονικό ωράριο.
Η αναμονή για την Καλαμαριά
Η επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης προς την Καλαμαριά, ένα έργο που υπήρξε πολύχρονο αίτημα της πόλης, υπόσχεται να βελτιώσει ουσιαστικά τις καθημερινές μετακινήσεις χιλιάδων επιβατών και να μειώσει τη συμφόρηση στους βασικούς οδικούς άξονες.
Οι επιτυχείς δοκιμές αυτής της περιόδου θεωρούνται το τελευταίο κρίσιμο στάδιο πριν από την πλήρη ένταξη της επέκτασης στο δίκτυο, που θα αναβαθμίσει τη συνολική λειτουργία του Μετρό και θα επιφέρει σημαντικά περιβαλλοντικά και συγκοινωνιακά οφέλη για τη μητροπολιτική Θεσσαλονίκη.
Διαβάστε επίσης: Από το Μετρό Θεσσαλονίκης μέχρι τον ΒΟΑΚ: Τα μεγάλα έργα που μπαίνουν στην τελική ευθεία
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.