Μετρό: Ξεκίνησαν οι μελέτες για την επέκταση προς Ελληνικό και Γλυφάδα – Τα επόμενα βήματα

Μετρό: Ξεκίνησαν οι μελέτες για την επέκταση προς Ελληνικό και Γλυφάδα - Τα επόμενα βήματα

Προχωρούν τα έργα κατασκευής της Γραμμής 4 του μετρό με τους δύο μετροπόντικες να έχουν κάνει σημαντικά βήματα στην διάνοιξη των δύο σηράγγων από το Γαλάτσι και το Γουδή που θα συναντηθούν στον σταθμό του Ευαγγελισμού

Οι μελέτες για την επέκταση του Μετρό προς το Ελληνικό και την Γλυφάδα ξεκίνησαν, καθώς αποτελεί άμεση προτεραιότητα, ενώ παράλληλα προχωρούν τα έργα κατασκευής της Γραμμής 4 του μετρό με τους δύο μετροπόντικες να έχουν κάνει σημαντικά βήματα στην διάνοιξη των δύο σηράγγων από το Γαλάτσι και το Γουδή που θα συναντηθούν στον σταθμό του Ευαγγελισμού.
Μάλιστα, ταχύτερα προχώρα την διάνοιξη της σήραγγας ο μετροπόντικας που κατευθύνεται από το Γουδή προς τον Ευαγγελισμό, όπου αναμένεται να φτάσει προς το τέλος του 2025 με αρχές του 2026.
Ο δεύτερος μετροπόντικας από το Γαλάτσι υπολογίζεται να φτάσει στον Ευαγγελισμό στα τέλη του 2026 με αρχές του 2027.
Ακόμη, μελέτες έχουν ξεκινήσει και για τη σύνδεση του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος με το δίκτυο του μετρό.
Όπως δήλωσε προ ημερών ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ελληνικό Μετρό, Νίκος Κουρέτας, σειρά έχει τώρα η επέκταση της γραμμής δύο από το σταθμό της Ανθούπολης στην οδό Θηβών στο Περιστέρι μέχρι και τον Άγιο Νικόλαο στο Ίλιον με τρεις σταθμούς Παλατιανή, Ίλιον και Άγιος Νικόλαος. Σε μελλοντική επέκταση η γραμμή αυτή αναμένεται να φτάσει μέχρι τις Αχαρνές και να συνδεθεί με το δίκτυο του προαστιακού, καθώς είναι μία επέκταση που την διεκδικούν πάρα πολύ οι κάτοικοι των Αχαρνών, του Καματερού και της ευρύτερης περιοχής, με τους τοπικούς παράγοντες της αυτοδιοίκησης να το έχουν βάλει σε άμεση προτεραιότητα. Παράλληλα με την επέκταση προς το Ίλιον προχωρά και ο εκσυγχρονισμος του αμαξοστασίου στον Ελαιώνα.
Μετά το Ίλιον, σύμφωνα με τον κ. Κουρέτα, άμεση προτεραιότητα είναι η επέκταση προς Γλυφάδα και Ελληνικό, όπου δημιουργείται μια νέα πόλη μέσα στην πόλη, με τις μελέτες να έχουν ξεκινήσει.
Παράλληλα, μελετάται η επέκταση της Γραμμής 4 και προς τις δύο κατευθύνσεις. Η μία γραμμή θα ξεκινάει από το Γουδή, θα περνάει από τη Λεωφόρο Κηφισίας και θα φθάνει στη Λυκόβρυση και τα Μελίσσια, ενώ η δεύτερη θα ξεκινάει από το Γαλάτσι και θα φθάνει σχεδόν έως την Εθνική οδό Αθηνών – Λαμίας.
Πάντως, ως προς τον χρονικό ορίζοντα όλων των παρεμβάσεων, ο κ. Κουρέτας τόνισε πως ορισμένες θα χρειαστούν από 5 έως και 10 χρόνια, κάποιες άλλες ίσως και περισσότερο.
Εξήγησε ότι «τα έργα του μετρό είναι δύσκολα, σύνθετα, πολύπλοκα, απαιτούνται πολλά στάδια μελετών μέχρι να φθάσουμε να τα συμβασιοποιήσουμε»,προσθέτοντας ότι χρειάζονται καλές μελέτες, καλή επίβλεψη και άμεση αντιμετώπιση των προβλημάτων που προκύπτουν.
Πάντως, ο κ. Κουρέτας και οι συγκοινωνιολόγοι τονίζουν την ανάγκη να αναπτυχθούν και τα μέσα σταθερής τροχιάς στα μεγάλα αστικά κέντρα, πρωτίστως στην Αθήνα.

www.bankingnews.gr



Source link

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων