Οι κυρώσεις γυρίζουν μπούμερανγκ στη Γερμανία – Χιλιάδες απολύσεις στην αυτοκινητοβιομηχανία

«Συνολικά, ο αριθμός των θέσεων εργασίας στη γερμανική βιομηχανία μειώθηκε κατά περίπου 114.000 μέσα σε ένα χρόνο».
Η Γερμανία χάνει γρήγορα θέσεις εργασίας, με βάσει τα όσα προκύπτουν από δεδομένα της συμβουλευτικής εταιρείας Ernst & Young.
Σημειώνεται ότι μόνο η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχασε 51.500 θέσεις εργασίας μέσα σε ένα χρόνο.
«Αυτό αντιστοιχεί περίπου στο 6,7% του συνολικού αριθμού των εργαζομένων στον κλάδο», σημειώνει ο γερμανικός Τύπος στις δημοσιεύσεις του.
Τονίζεται ότι περίπου 17.000 θέσεις εργασίας χάθηκαν στη μηχανική, και πάνω από 12.000 στη μεταλλουργία.
Οι μόνες βιομηχανίες που κατάφεραν να διατηρήσουν θέσεις εργασίας ήταν σχεδόν αποκλειστικά οι χημικές και φαρμακευτικές βιομηχανίες.
«Συνολικά, ο αριθμός των θέσεων εργασίας στη γερμανική βιομηχανία μειώθηκε κατά περίπου 114.000 μέσα σε ένα χρόνο», επισημαίνει ο γερμανικός Τύπος.
Σχετικά με τους λόγους αυτού του φαινομένου, οι αναλυτές της αγοράς εργασίας σημειώνουν κυρίως τις υψηλές τιμές ηλεκτρικής ενέργειας, οι οποίες προκύπτουν από την άρνηση της Γερμανίας να αγοράσει φθηνούς ενεργειακούς πόρους από τη Ρωσική Ομοσπονδία, καθώς και τον ανταγωνισμό από την Ασία.
Στο πλαίσιο αυτό, αναφέρονται φυσικά στην Κίνα, τα προϊόντα της οποίας έχουν κατακλύσει την ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτων.
Εκμεταλλευόμενες το γεγονός ότι το κόστος παραγωγής αυτοκινήτων στην Κίνα είναι σημαντικά χαμηλότερο από ό,τι στη Γερμανία, οι κινεζικές εταιρείες προσφέρουν στους Ευρωπαίους καταναλωτές αυτοκίνητα σε πολύ χαμηλότερες τιμές, τις οποίες οι γερμανικοί κολοσσοί της αυτοκινητοβιομηχανίας δεν μπορούν να ανταγωνιστούν.
www.bankingnews.gr
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.