Πλατφόρμα γνωριμιών εγκαινιάζει η Viber – Νέα εργαλεία και για τις επιχειρήσεις: Οι στόχοι για Ελλάδα – FinanceNews.gr

Κομβικό ρόλο στην ανάπτυξη της Rakuten Viber διαδραματίζει η Ελλάδα, αποτελώντας για την εταιρεία μία αγορά στην οποία δίνει προτεραιότητα στο λανσάρισμα νέων προϊόντων και χρήσιμων εργαλείων για επιχειρήσεις και ιδιώτες, ενισχύοντας τη στρατηγική του Super App. Τα παραπάνω δήλωσαν ο Atanas Raykov Αντιπρόεδρος Marketing και η Cristina Constandache, Chief Revenue Officer στην εταιρεία Rakuten Viber, στο πλαίσιο του επίσημου λανσαρίσματος δύο νέων λειτουργιών, εκ των οποίων η πρώτη απευθύνεται σε ιδιώτες και η δεύτερη σε επαγγελματίες.
Πρόκειται για το επίσημο λανσάρισμα του Viber Dating στην Ελλάδα, μια ασφαλή και ελεγχόμενη εμπειρία γνωριμιών εντός της εφαρμογής, και το Viber Ads Manager, μια αυτοδιαχειριζόμενη διαφημιστική πλατφόρμα σχεδιασμένη για μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
Η ελληνική αγορά αποτελεί μια σημαντική αγορά για την Rakuten Viber, καθώς οι Έλληνες χρησιμοποιούν το Viber για να συνδεθούν: Σε ποσοστό 54% με μέλη της οικογένειας, 52% με φίλους και συναδέλφους και 45% ως μέσο επικοινωνίας με επιχειρήσεις.
Μιλώντας για τις δύο αυτές νέες υπηρεσίες, από την εταιρεία τόνισαν ότι, ενισχύουν τον ρόλο της Ελλάδας ως κέντρο καινοτομίας και μία από τις πρώτες αγορές που αποκτούν πρόσβαση στα νεότερα προϊόντα του Viber.
Τι είναι το νεόφερτο Viber Dating
Αναφορικά με το Viber Dating, βοηθά τους χρήστες στην Ελλάδα να γνωρίσουν πραγματικούς ανθρώπους και να δημιουργήσουν ουσιαστικές σχέσεις, χωρίς να φύγουν από την εφαρμογή. Ως η πρώτη εφαρμογή επικοινωνίας που προσφέρει μια ολοκληρωμένη και ελεγχόμενη λύση γνωριμιών, το Viber δίνει προτεραιότητα στην αυθεντικότητα και την ασφάλεια των χρηστών. Η ιδιωτικότητα αποτελεί πρωταρχικό στόχο, ειδικά στην Ελλάδα, όπου το 49% των καταναλωτών ανησυχεί για το πως οι εταιρίες χρησιμοποιούν τα προσωπικά τους δεδομένα στο διαδίκτυο και μόνο το 25% νιώθει ότι ελέγχει τα δεδομένα του.
«Οι χρήστες μας, είπαν ότι θέλουν πραγματικές συνδέσεις με αληθινούς ανθρώπους, αλλά και έλεγχο της ιδιωτικότητάς τους», δήλωσε ο Atanas Raykov διευκρινίζοντας «Το Viber Dating σχεδιάστηκε με αυτό κατά νου. Είναι μια φυσική επέκταση της αποστολής μας να δημιουργούμε έμπιστες, ουσιαστικές συνδέσεις – και τώρα αυτό περιλαμβάνει και τις γνωριμίες.»
Ένα Super App για Χρήστες και Επιχειρήσεις
Όσον αφορά την εισαγωγή του Viber Ads Manager, στην ελληνική αγορά, από την εταιρεία τόνισαν επίσης, ότι αποτελεί καθοριστικό βήμα στην εξέλιξη του Viber ως super app για επιχειρήσεις. Αυτή η αυτοδιαχειριζόμενη διαφημιστική λύση δίνει τη δυνατότητα σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις να δημιουργούν καμπάνιες με ευέλικτους προϋπολογισμούς, εύκολη στόχευση και μοντέλο πληρωμής βάσει χρήσης. Η πλατφόρμα άνοιξε πρόσφατα τη λίστα αναμονής της στην Ελλάδα, όπου η πλειονότητα των επιχειρήσεων είναι μικρομεσαίες, και ενισχύει τους αυτοδιαχειριζόμενους επαγγελματικούς λογαριασμούς για τις μικρότερες επιχειρήσεις.
Οι λύσεις αυτές επεκτείνουν την υπάρχουσα υπηρεσία Viber for Business για μεγάλες επιχειρήσεις, επιτρέποντας σε ελληνικές επιχειρήσεις όλων των μεγεθών να καλύπτουν τις ανάγκες τους.
«Η Ελλάδα συνεχίζει να αποτελεί βασικό κέντρο καινοτομίας για εμάς», δήλωσε η Cristina Constandache, «Αυτά τα λανσαρίσματα αντικατοπτρίζουν τη στρατηγική μας να γίνουμε μια super app που προσφέρει αξία τόσο στους χρήστες όσο και στις επιχειρήσεις – και η Ελλάδα διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο στη διαμόρφωση αυτού του μέλλοντος.»
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.