Ποιοι καταθέτουν προσφορές για το οδικό έργο ΣΔΙΤ Δράμα-Αμφίπολη

Στη φάση υποβολής δεσμευτικών οικονομικών προσφορών εισέρχεται το οδικό έργο ΣΔΙΤ για τον κάθετο άξονα Δράμα- Αμφίπολη καθώς χθες αναρτήθηκε η σχετική απόφαση του ΥΠΟΜΕ για την ολοκλήρωση της Β.Ι. φάσης του διαγωνισμού, εκείνου του ανταγωνιστικού διαλόγου.
Το έργο που δημοπρατήθηκε σε δύο φάσεις είναι εκτιμώμενης αξίας 248,5 εκατ. ευρώ (με ΦΠΑ) και συμμετείχαν οι ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ – METLEN, ΑΒΑΞ και AKTOR. Μετά την ολοκλήρωση του ανταγωνιστικού διαλόγου έχει πλέον καθοριστεί τόσο το οικονομικό όσο και το τεχνικό αντικείμενο ενώ πιθανή θεωρείται η συμβασιοποίηση του μέσα στο 2025, εφόσον βεβαίως προκύψει ο ανάδοχος του έργου
Η διάρκεια της σύμβαση ΣΔΙΤ είναι 30 χρόνια, εκ των οποίων 3 χρόνια η κατασκευαστική περίοδος και 27 η λειτουργία και συντήρηση.
Το έργο αφορά στην αναβάθμιση της Εθνικής Οδού Δράμας – Αμφίπολης, είτε με αποκατάσταση και διαπλάτυνση τμημάτων της υπάρχουσας οδού είτε με κατασκευή εντελώς νέων τμημάτων κατά μήκος του τμήματος από Παλιοκώμη σε Μαυρολεύκη, και από Μαυρολεύκη σε Δράμα συνολικού μήκους 43 χλμ.
Συγκεκριμένα, η κύρια αρτηρία θα αναβαθμιστεί σε αυτοκινητόδρομο με αποκατάσταση της υπάρχουσας οδοποιίας για περίπου 13,5 χλμ. και κατασκευή περίπου 29,5 χλμ. νέων τμημάτων. Τα κύρια χαρακτηριστικά του έργου περιλαμβάνουν την αναβάθμιση της κύριας αρτηρίας, την κατασκευή δύο νέων τμημάτων και τη σύνδεση με τις υφιστάμενες οδούς με 9 κόμβους.
Ειδικότερα, στο πλαίσιο της προτεινόμενης Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα ο Ιδιωτικός Φορέας Σύμπραξης (ΙΦΣ) θα υλοποιήσει:
Α. Την μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση των τμημάτων: • Παλαιοκώμη – Μαυρολεύκη μήκους περίπου 29,5 χλμ. • Μαυρολεύκη – Δράμα μήκους περίπου 13,5 χλμ. • Α/Κ Μεσορράχης • Α/Κ Παλαιοκώμης • Α/Κ Μ. Σουλίου • Α/Κ Ροδολίβους • Α/Κ Πρώτης • Α/Κ Ν. Μπάφρας • Α/Κ (Ημικόμβος) Αγγίτη • Α/Κ Μαυρολεύκης • Α/Κ Περιφερειακής Δράμας • Κ/Κ Δράμας (σύνδεση με το αστικό δίκτυο της Δράμας).
Β. Την λειτουργία, συντήρηση, χρηματοδότηση του βασικού οδικού άξονα Δράμα – Αμφίπολη συνολικού μήκους ~43 χλμ. και όσα επιπλέον τμήματα συμπεριλαμβάνονται στο προαναφερθέν τμήμα Α.
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.