Φτωχό το πρωινό της Nestlé στην Ελλάδα

Φτωχό το πρωινό της Nestlé στην Ελλάδα


Η Cereal Partners Worldwide Ελλάς (CPW Ελλάς), είδε για μια ακόμη χρονιά την τελευταία διετία τα οικονομικά της αποτελέσματα να πιέζονται.

Οι πωλήσεις της υποχώρησαν στα 28,4 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας πτώση -17,65% σε σχέση με το 2023 και συνολική απώλεια σχεδόν 10 εκατ. ευρώ από το 2022. Η κερδοφορία συρρικνώθηκε περαιτέρω. Τα καθαρά κέρδη περιορίστηκαν στα 354 χιλ. ευρώ, έναντι 1,73 εκατ. ευρώ το 2023, ενώ οι χρηματοοικονομικές δαπάνες μεταστράφηκαν από έσοδα 52 χιλ. ευρώ σε έξοδα 70 χιλ. ευρώ μέσα σε ένα έτος.

Το σύνολο ενεργητικού της μειώθηκε στα 7,36 εκατ. ευρώ, από 9,26 εκατ. ευρώ το 2023, ενώ και τα μη κυκλοφορούντα στοιχεία μειώθηκαν ελαφρώς στα 294 χιλ. ευρώ. Η εικόνα επιβεβαιώνει τη γενικότερη πίεση στον κλάδο των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων (FMCG), ιδιαίτερα σε τμήματα όπως τα δημητριακά, όπου ο ανταγωνισμός από τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας είναι ισχυρός.

Η Cereal Partners Worldwide ιδρύθηκε από τη Nestlé και τη General Mills το 1990. Η εταιρεία σε παγκόσμιο επίπεδο απασχολεί 4.000 υπαλλήλους που δραστηριοποιούνται σε 15 εργοστάσια και 130 χώρες σε όλο τον κόσμο.

Η CPW διαθέτει στην αγορά τα εμπορικά σήματα όπως Nesquik, Fitness, Cheerios, Cookie Crisp, κ.ά.

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων